رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرای کامل قانون جهش تولید مسکن توسط برخی دستگاه‌های اجرایی از دستگاه قضایی خواست تا به این موضوع ورود کند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، محمدرضا رضائی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  در نشست مشترک اعضای کمیسیون عمران مجلس با حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه  ضمن قدردانی از رویکرد جهادی و روحیه انقلابی رئیس قوه قضائیه که موجب ایجاد حس امیدواری در میان مردم شده است، گفت: حضور رئیس دستگاه قضا در استان‌های مختلف کشور و رویکرد حمایتی وی از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر و تلاش برای اجرای عدالت در کشور، ستودنی است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ابلاغ قانون جهش تولید مسکن در یک سال پیش، از عدم اجرای کامل این قانون توسط برخی دستگاه‌های اجرایی مانند بانک‌ها انتقاد کرد و خواستار ورود دستگاه قضایی به این موضوع شد.

رضایی کوچی با اشاره  به وجود ۶۰ هزار پروژه نیمه تمام در مناطق  مختلف کشور که منجر به هدررفت سرمایه‌های ملی می‌شوند، اظهار کرد: در شرایط کنونی راهی به جز استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای انجام این پروژه‌های نیمه تمام، وجود ندارد.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس در زمینه مساعدت کمیسیون عمران مجلس جهت تجهیز و ترمیم ابنیه و ساختمان‌های قدیمی قوه قضائیه در اقصی نقاط کشور اعلام آمادگی کرد.

/پایان متن/