نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی جداگانه در رابطه با حادثه سیل منطقه رودبال به عموم جامعه و خانواد‌ه‌های فوت شده و مصدوم در این واقعه دردناک تسلیت گفتند‌.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر در پیام عمومی محمد جواد عسکری،
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و محیط‌زیست و نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه تاسف‌بار وقوع سیلاب در منطقه سلطان شهباز شهرستان استهبان و منطقه رودبال که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از همشهریان و هم استانی‌های عزیزمان گردید، قلوب آحاد مردم را مالامال از غم و اندوه نمود.
اینجانب این واقعه‌ی دردناک را به خانواده‌های محترم معزا و مردم شریف استان فارس تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال، علو درجات درگذشتگان عزیز و صبر جزیل خانواده های محترمشان را مسئلت می‌نمایم.

همچنین در یک پیام عمومی دیگر علیرضا پاکفطرت، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی درگذشت جانباختگان سیل روز جمعه در شرق فارس را تسلیت گفت که در متن کامل آن آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

در پی وقوع سیل روز گذشته در منطقه رودبال شهرستان استهبان متاسفانه تعدادی از هموطنان و هم استانی‌های عزیز جان باختند و تعدادی نیز زخمی شدند. بدینوسیله ضایعه درگذشت عزیزان هم استانی را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای درگذشتگان آمرزش و مغفرت مسئلت می‌نمایم.

از استاندار محترم، دست‌اندرکاران و مسئولین امر به خصوص در بخش‌های امدادی و درمانی و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان انتظار است که ضمن رسیدگی به وضعیت جانباختگان، مصدومین و خانواده‌های محترمشان، تمامی اقداماتی که باعث پیشگیری از وقوع چنین حوادثی می‌شود را در دستور کار قرار داده و خسارات به وجود آمده از طرق ممکن جبران نمایند.

خاطرنشان می‌شود از زمان وقوع این سیل تاکنون ۱۵ نفر کشته و تعداد  قابل توجهی مصدوم به طور رسمی اعلام شده است که با تلاش نیروهای امدادی این خدمات‌رسانی در حال حاضر ادامه دارد.

/پایان متن/