سلسله نشست‌های الزامات جهاد تبیین به میزبانی شورایعالی حامیان دولت انقلابی در استان فارس با مشارکت حزب جمعیت و توسعه گام دوم انقلاب استان فارس و اعضای محترم و جبهه مردمی گام دوم انقلاب در استان فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، حضرت آیت‌الله دژکام، نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این جلسه حضور یافتند و از برگزارکنندگان این‌گونه نشست‌ها قدرانی و تشکر کردند‌.

همچنین در این نشست به مناسبت دهه ولایت و امامت و به رسم قدردانی از حضور و دیدار مردمی حضرت آیت‌الله دژکام، از سوی موسسه سرلشکر شهید طهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران در استان فارس نیز قالیچه منقوش و شال متبرک شده توسط یکی از جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی به وی تقدیم شد.

رضا سهیلی، دبیر سلسه جلسات مردمی جهاد تبیین در این نشست، اظهار داشت: به لطف خداوند متعال دومین جلسه جهاد تبیین با حضور شخصیت‌های برجسته دینی در استان فارس برگزار شد.

وی در ادامه از نیروهای انقلابی علی الخصوص جوانان گام دوم انقلابی در استان فارس درخواست حضور پرشور در سلسات جلسات الزامات جهاد تبیین در مجموعه فرهنگی شازندیه کرد و گفت: انشالله به لطف خداوند متعال در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری کما فی سابق در میدان عبادی همچون عرصه‌های سیاسی نیز استوار و محکم در صحنه خواهیم بود.

/پایان متن/