مدیرکل ورزش و جوانان فارس از برکناری رئیس هیات اسکیت فارس در پی برنامه هنجارشکنانه شیراز سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، انتشار فیلمی از گردهمایی روز جهانی اسکیت بازان در شبکه‌های اجتماعی و پوشش نامناسب برخی شرکت‌کنندگان، واکنش مدیرکل ورزش و جوانان را به دنبال داشت و وی در اولین اقدام، رییس هیات اسکیت فارس را برکنار کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: برنامه هنجارشکن اسکیت‌بازان در بلوار چمران هدفمند بوده است که با این حال در اولین اقدام رییس هیات اسکیت فارس را برکنار کردیم.

حیدر صفرپور گفت: به تمام هیات‌های ورزشی ابلاغ کرده‌ایم که تمام رویداد‌های ورزشی باید با مجوز اداره‌کل برگزار شود و ما نیز در جریان برگزاری این برنامه هنجار شکن نبودیم.

او گفت: تمام دیگر عوامل هیات چه استان و چه شیراز در صورتی که در این برنامه دخیل بودند، از کار برکنار خواهند شد.

این مقام مسئول گفت: در تصاویر اینگونه نشان می‌دهد که افراد با تیپ‌های خاص شرکت کرده و اسکیت بهانه‌ای برای اجرای برنامه هدفمند آن‌ها بوده است.

صفرپور گفت: این کار در فضای عمومی انجام شده و قرار بوده این برنامه‌ها حتی در دیگر جا‌های شهر شیراز و با استفاده از دوچرخه برگزار شود، اما ورزش اسکیت و دوچرخه سواری بهانه‌ای بیش نبوده است.

وی بیان داشت: با کسانی که موجب هنجارشکنی و عدم رعایت شئونات اسلامی شدند برخورد خواهیم کرد و از تمامی مسئولان این هیات خواسته‌ایم که جهت ارائه توضیح به اداره حراست ورزش و جوانان مراجعه کنند.

/پایان متن/