رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به هماهنگی بسیار خوبی که بین مدیر ارشد استان با نماینده مقام معظم رهبری و همچنین بین مدیران و نمایندگان وجود دارد، آینده‌ای درخشان در انتظار استان فارس خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس، علیرضا پاک فطرت در نشست تخصصی نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی سخن می‌گفت، ظرفیت نمایندگان و مدیران در فارس را در توسعه استان حائز اهمیت دانست.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس در عین حال توجه بیشتر مسئولان ملی و استانی به ارتقای وضعیت راه‌های استان را خواستار شد و گفت: در بحث راه‌ها به ویژه تصادفات و سوانح جاده‌ای وضعیت مناسبی نداریم.

وی گفت: به عنوان نماینده مردم وقتی که این وضعیت را با استان.های همجوار نظیر یزد مقایسه می‌کنم متاسف می‌شوم.

پاک فطرت همچنین با تاکید بر اهمیت و ضرورت تداوم مسیر و اهداف شهدا، تلاش‌ برای بهبود وضعیت اشتغال را خواستار شد.نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت:در دهه‌های اخیر استان فارس در زمینه‌های مختلف از جمله تعداد شهداء، جانبازان و ایثارگران دارای رتبه‌ های برتر در سطح کشور است اما در برخی از حوزه‌ها از جمله اشتغال و راه و … رتبه و جایگاه چندان مناسبی نداریم که بایستی دنباله‌رو راه شهدای انقلاب باشیم و بدانیم آن‌ها بر رفتار ما نمایندگان و مسئولان ناظر و شاهد هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به بودجه در اختیار مجلس در حوزه‌های انتخابیه، گفت: هیچ اعتباری در اختیار نمایندگان نیست و این فقط یک شعار است چراکه بودجه در موارد مشخص نیز مصوب شده است.

پاکفطرت با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن مصوبات شورای راهبردی آب در استان فارس، اظهار داشت: بایستی به شورای راهبردی آب اختیار بیشتری بدهیم و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی را موظف به عملیاتی کردن مصوبات این شورا کنیم.

/پایان متن/