رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز همزمان با کاشت اصله‌های بهارنارنج در باغ گل‌ها از ساخت ۱۱ المان حجمی در باغ هنر به طور زنده توسط هنرمندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله مظفری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز در جشنواره بهار نارنج که به مناسبت روز شیراز در باغ گل‌ها برگزار شد، به عناوین رویدادهای هنری به مناسبت روز شیراز اشاره و بیان کرد: بخشی از این رویدادها را به بازساخت المان‌های حجمی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز اختصاص دادیم که هنرمندان مشغول ساخت ۱۱ المان حجمی در باغ هنر به طور زنده هستند.

وی افزود: بخشی از این رویداد را نیز به کاشت ۱۰۰ هزار اصله بهار نارنج اختصاص دادیم که این باغ فاقد درخت نارنج بود و قرار است در این باغ فضایی به شکل نارنجستان ایجاد شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز بیان کرد:  ساخت المان قفل شیراز به نام قفل قمری که دو کلید دارد و اصل این قفل در موزه حرم حضرت شاهچراغ(ع) نگهداری می‌شود، به دست صنعتگران شیرازی از دیگر اقدامات روز شیراز توسط این سازمان است.

مظفری بیان کرد: رویداد دیگری هم به نقاشی‌های زنده که مکتب شیراز را پی می‌گیرد، اختصاص داشت.

/پایان متن/