شهردار شیراز در جشنواره بهار نارنج که به مناسبت روز شیراز در باغ گل‌ها برگزار شد، با تبریک تقارن هفته شیراز و عید فطر، آب و هوای بی‌نظیر اردیبهشت‌ماه را که بهشت ایران اسلامی را در این فصل ترسیم می‌کند، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، سید احسان اصنافی، شهردار شیراز گفت: امیدواریم ما هم بتوانیم با ارتقای فضای سبز شهر کیفیت زندگی مردم را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه شهر شیراز با وجود داشتن صنایع، آلایندگی کمتری در مشابه با کلان‌شهرهای دیگر دارد، افزود: این به دلیل فضای سبزی است که در شیراز وجود دارد.

شهردار شیراز با اشاره به حفظ و نگهداری فضای سبز شهری به باغ گل‌ها اشاره و تصریح کرد: در دوره چهارم شورا مجوز آپارتمان‌سازی کلی این منطقه صادر شده بود و در همین ضلع شمالی و در راس این باغ، برجی طراحی شده بود.

اصنافی گفت: با شش هکتاری که از سمت چپ خریداری شده و الحاق به باغ رویا از سمت چپ، ۲۴ هکتاری ضلع مقابل منصورآباد و ۳۰ هکتار باغ ارکیده از سمت راست این مجموعه ایجاد شد.

مدیر ارشد شهری شیراز بیان کرد: امیدواریم ما هم بتوانیم در این مقطع که در خدمت شما هستیم با ارتقای فضای سبز شهر کیفیت زندگی مردم را افزایش دهیم.

/پایان متن/