نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در نطق خود در صحن علنی امروز خانه ملت با تذکراتی جداگانه به رئیس‌جمهور و برخی از وزرا خواستار حل مسائل جاری کشور شد.

علیرضا پاکفطرت، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای در نطق میان دستور امروز خود در صحن علنی با بیان اینکه چرا باید اتباع سایر کشورها به راحتی از مرزها عبور کرده و وارد کشور شوند، گفت: وزیر انقلابی باید ظرف ۳ ماه آینده این مسئله را ساماندهی کرده و اجازه ندهد حتی یک فرد خارجی بدون مجوز وارد کشور شود.

وی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور گفت: اولین تذکر من به وزیر کشور به دلیل عدم نظارت بر مرزهای کشور است که چرا باید اتباع سایر کشورها به راحتی از مرزها عبور کرده و وارد کشور شوند، به نظر می رسد وزیر انقلابی باید ظرف ۳ ماه آینده این مسئله را ساماندهی کرده و اجازه ندهد حتی یک فرد خارجی بدون مجوز وارد کشور شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان خطاب به وزارت صمت عنوان کرد: در زمینه اقلام خوراکی مورد نیاز مردم هر هفته قیمت‌ها تغییر می کند و دولت نیز نظارتی بر بازار ندارد.

وی خطاب به وزارت بهداشت نیز گفت: این وزارتخانه باید نظارت بیشتر و بهتری بر اقلام خوراکی داشته باشد ، چرا که آمار انواع سرطان ها در کشور بالا رفته و دلیل آن مصرف مواد اولیه ناسالم در تولید خوراکی‌هاست.

پاک فطرت خطاب به وزیر نیرو با اشاره به مسئله خشکسالی عنوان کرد: این وزارتخانه باید برنامه ریزی دقیقی برای مواجهه با فصل گرما داشته باشد تا با قطعی آب و برق مواجه نشویم.

وی در پایان خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان بهزیستی و دیگر دستگاه های مسئول حوزه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست تصریح کرد: انتظار داریم مجموعه دولت در این زمینه برنامه ریزی بهتری داشته باشند، چرا که روز به روز مشکلات بانوان بیشتر شده و کسی هم پاسخگو نیست.

نماینده مردم شیراز در مجلس یازدهم خواستار رسیدگی وزیر آموزش و پرورش به موضوع اجباری شدن آموزش حضوری در مدارس و لغو اجبار در این موضوع شد.

/پایان متن/