حیدر صفرپور، سرپرست ورزش و جوانان فارس با اظهار اینکه ورزشگاه بزرگ پارس شیراز افزون بر ۵۰ ایراد دارد، اعلام کرد: براساس دستور وزیر ورزش جوانان و پیگیری استاندار فارس این ورزشگاه که یک پروژه ملی است در هفته دولت به طور کامل به بهره برداری می رسد که کمپ فوتبال نابینایان هم جزیی از این ورزشگاه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از ایرنا صفرپور در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی پنج نفره فوتبال نابینایان افزود: شرکت تجهیز و توسعه اماکن وزارت ورزش و جوانان مکلف شده است تمام موارد را رفع کند و آنچه مربوط به اداره کل ورزش و جوانان است با تمام توان کار می کنیم که این امر به زودی محقق شود.

 وی اضافه کرد: سازمان بهزیستی و اداره کل ورزش و جوانان دو مجموعه ای هستند که با همراهی و همدلی می توانند ثمرات خیری برای جامعه داشته باشند و قطعا هدف هر دو دستگاه نیز کنترل آسیب های اجتماعی است که ورزشکاران نابینا بتوانند بدون دغدغه ورزش کنند.

این مقام مسئول خطاب به بازیکنان تیم ملی ادامه داد: چشم‌های بینا هم در استان فارس و هم در سطح کشور متوجه شماست که به مانند همیشه بتوانید در عرصه بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران افتخار کسب کنید و پرچم مقدس کشورمان را در دنیا به اهتزاز در آورید.

وی تاکید کرد: افتخار می کنیم که در جمع شما هستیم و با وجود اینکه همکاران ما تلاش کردند اما اگر کم و کاستی وجود داشته است از همه شما عذر خواهی می کنیم، امیدواریم در اردوها شرایطی مهیا شود که بتوانید در رقابت پارا آسیایی ۲۰۲۲ هانژو چین از عنوان قهرمانی خود دفاع کنید.

صفرپوردر ادامه سخنانش اطهار داشت: شما بهترین الگوی تعریف شده قهرمانی برای تمام ورزشکاران هستید، برای بازیکنان تیم ملی و دست اندرکاران آن در سال جدید در مسابقات مهم پیش رو آرزوی سلامتی و موفقیت داریم، امیدواریم بهترین ها نصیب شما شود وبا دفاع از عنوان قهرمانی شور، نشاط و شادی در جامعه ایجاد و دل مردم را خوشحال کنید.

/پایان متن/