نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع باغ شهرهای شیراز اگر از سوی مسئولان وقت بی تدبیری شده باشد، مردم مقصر نیستند.

ابراهیم عزیزی، رئیس فراکسیون جنوب کشور و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، ۱۰ اسفند ضمن تبریک بعثت پیامبر(ص)، اظهار کرد: اگر امروز تخلفی در موضوع باغ شهرهای شیراز مشاهده می‌شود باید دید که دلیل اصلی آن به کجا بر می گردد و نقش بی تدبیری مسوولان یا قانون شکنی متخلفان، در این داستان چقدر است.

او افزود: اینکه در مقطعی برخی مسئولان وقت بی تدبیری کنند و مردم سرمایه شان را در ساخت باغشهرها هزینه کنند و بعد بیاییم به تخریب آنها بپردازیم، نه با عقل و نه با منطق و نه با شرع و قانون جور در نمی‌آید.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف سریع موضوع فوق شد و خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف باغ شهرها نیازمند یک کار کارشناسی با هم افزایی همه دستگاههای ذی ربط است تا علاوه بر حفظ سرمایه مردم، جلوی تخلفات احتمالی نیز گرفته شود.

عزیزی با اشاره به پیگیری‌های خود در این خصوص، افزود: به هر حال امروز باغ شهرها نیازمند یک تصمیم گیری هوشمندانه و عقلانی است که نه مردم آسیب ببینند و نه محیط زیست و نمی توان نسبت به این مسأله مهم بی تفاوت بود لذا نمایندگان نیز این آمادگی را دارند که با کمک مسوولان به حل این مشکل بپردازند.

/پایان متن/

  • منبع خبر : ایسنا، فارس