رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از تخلف سازمان تعاون روستایی نسبت به قراردادهای صوری در زمینه فرآیند ذخیره‌سازی میوه شب عید و برخورد قاطعانه مجلس و دستگاه‌های قضایی به خاطیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از دفتر نماینده، محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، خاک، منابع طبیعی و محیط‌زیست‌ مجلس شورای اسلامی در رابطه با این تخلف توسط سازمان تعاونی روستایی به خبرنگاران، اعلام کرد: روز شنبه گذشته از رئیس تعاون روستایی و معاون باغبانی برای ارائه توضیحات درخصوص ذخیره میوه شب عید دعوت کردیم که روز یکشنبه وزیر جهادکشاورزی هم برای همین موضوع به کمیسیون کشاورزی آمد.

وی گفت: از طریق دستگاه‌های نظارتی اسناد و مدارک مورد نیاز جمع آوری شد و مشخص شد که ایراداتی در زمینه ذخیره میوه شب عید وجود دارد.

عسکری افزود: تخلف در نحوه جمع آوری، خرید و انبارداری صورت گرفته به طوری که خریدها با تنظیم قراردادهای صوری انجام شده که خلاف است و همچنین خرید از واسطه‌ها صورت پذیرفته است.

عسکری گفت: سازمان تعاون روستایی در حین انجام ماموریت برای ذخیره میوه شب عید دچار تخلف شده است که این تخلف با تنظیم قراردادهای صوری صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه جزییات این موضوع را دوشنبه اعلام می‌کنند، گفت: مجلس با هیچ کس عقد اخوت و تعارف ندارد و تخلفات را به دستگاه قضایی اعلام خواهد کرد.

/پایان متن/