شهردار شیراز در دیدار مهندسین بسیجی با فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: بسیج مهندسین مجموعه ای دارای سلامت نفس و تخصص است که می تواند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه اصلی بازگرداندن امید به مردم را ایفا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از روابط عمومی شهرداری، سید احسان اصنافی در این دیدار که به مناسبت پنجم اسفندماه و بزرگداشت روز مهندسی برگزار شد، عنوان کرد: خدمات مهندسی همواره مورد نیاز جامعه بوده است و جایگاه و ظرفیت ایفای نقش برای مجموعه مهندسین در حوزه های مختلف وجود دارد.

این دانش‌آموخته مهندسی از دانشگاه شیراز افزود: مهندسین و به ویژه مهندسین عمران و معماری از جمله گروه های تاثیرگذار شهر در حوزه اقتصاد، عمران و آبادانی هستند و بخش قابل توجهی از جریانات اقتصادی در حوزه مسکن و به تبع آن مدیریت آن در حوزه مهندسی رخ می دهد.

اصنافی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهرداری ها پیشانی خدمت به نظام هستند، افزود: سلامت نفس خدماتی که مهندسین به ویژه در شهرداری ارائه می دهند، می تواند در سایر اقشار تاثیرگذار باشد و حتی باعث ایجاد خوش بینی یا بدبینی در مردم نسبت به نظام شود.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات شهری و فنی مجموعه شهرداری نیز مواردی است که امیدواریم با استفاده از ظرفیت بسیج مهندسین در راستای اعتلای شیراز و فرهنگ دینی و انقلابی مردم گام برداریم.

گفتنی است در پایان این نشست، سردار یدالله بوعلی فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس به مناسبت روز مهندس با اهدا لوح از سید احسان اصنافی شهردار شیراز تجلیل کرد.

/پایان متن/