رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سایت شهید خرم شکوه با هدف ساماندهی ۲۹۵ واحد صنفی نمایشگاه های خودروهای سنگین در حال احداث است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از روابط عمومی شورای شهر، مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز، بابایی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری، نعمت اللهی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز و معاونین و کارشناسان سازمان از سایت ۶۴ هکتاری شهید خرم شکوه بازدید کردند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اهمیت فضاهای همگانی شهری، هدایت نمایشگاه های خودرو به بیرون از هسته مرکزی شهر را مطالبه شهروندان عنوان کرد و افزود: این صنف بیش از سایر مشاغل مزاحم سبب ایجاد ترافیک و آشفتگی فضا و سیمای شهری کرده است.

زارعی با اشاره به هدف احداث سایت خرمشکوه که به منظور ساماندهی فروشندگان ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و لوازم یدکی می باشد بیان کرد: این سایت در ۱۹ کیلومتری شهر شیراز (پل فسا) در حال احداث است که در حال حاضر دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی می باشد و تلاش شده است تا با بهره برداری سریع تر از آن بتوانیم در راستای ارائه خدمات بهتر در زمینه خریدوفروش خودروهای سنگین حمل و نقل بار به مردم و دسترسی هرچه بیشتر و راحت‌تر به این نمایشگاه متمرکز شویم.

مسعود زارعی ایجاد شهرک نمایشگاهی را با توجه به تعداد زیاد نمایشگاه های اتومبیل یکی از نیازهای شهر دانست و افزود: سایت ساماندهی نمایشگاه های خودرو راهکاری مناسب برای رفع معضلات شهری ، کاهش ترافیک و در نتیجه کاهش آلاینده های صوتی و سد معبر و موثر در زیباسازی فضای شهری عنوان کرد.

خاطر نشان می شود در حاشیه این بازدید با توجه به آماده سازی سایت ۶۴ هکتاری ساماندهی نمایشگاه داران خودروهای سنگین ،پیگیری موضوع خرید قیر و تهیه آسفالت و انجام تعهدات مسئولین مالی و سازمان عمران از تصمیمات مهم در بازدید میدانی این پروژه بود.