استاندار فارس همزمان با دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی به شهر ستان فراشبند و فیروزآباد سفر کرد و در افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از اداره اطلاع‌رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه، همزمان با دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی به شهرستان فراشبند و فیروزآباد سفر کرد و در افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح حضور یافت.

ایمانیه در آیین بهره برداری از مسیر فراشبند به فیروزآباد با اشاره به الگو بودن مردم این دیار در شجاعت و غیرت و فعالیت گفت: وظیفه دولت خدمت کردن به این مردم است که بیش از۵۰۰شهید تقدیم انقلاب و نظام کردند.
محمد هادی ایمانیه عنوان کرد: وضعیت جاده ها و راهها در کشور ما به دلیل تصادفاتی که رخ می دهد جز مسایل قابل تفکر و تاسف است.

او با بیان اینکه در ده ماه گذشته ۳۲کشته در مسیرهای منتهی به شهرستان فیروز آباد گزارش شده است، گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان فارس مشکلات مسیرهای ارتباطی به شهرستان‌های فیروزآباد و فراشبند را مطرح و برای رفع نقاط حادثه خیر و ایمنی مسیر تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با تهیه نقشه ای از نقاط حادثه خیر استان در سفر به وزیر راه و شهرسازی به استان فارس تلاش خواهیم کرد اعتبارات را برای رفع این نقاط فراهم و در کاهش تصادفات در سطح استان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

ایمانیه با بیان اینکه عزم جدی دولت سیزدهم رفع مشکلات کشور در حوزه های مختلف است تصریح کرد: با توجه به استان فارسی بودن وزیر راه و شهرسازی از این ظرفیت برای رفع مشکلات حوزه راه در این استان مواصلاتی بهره خواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه قطعه‌ای از مسیر فراشبند به فیروزآباد با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است ابراز امیدواری کرد: سایر قطعات این بزرگراه نیز به زودی تکمیل شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

رسیدگی به موضوع تامین زیرساخت های آب، برق و گاز در شهرک صنعتی فراشبند از دیگر موضوعاتی بود که در سفر استاندار فارس انجام شد و تامین این زیر ساخت‌ها کلید خورد.

ایمانیه همچنین در بازدید از منطقه دهرم که با مشکل گاز و آبرسانی رو به رو است عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا زمستان سال آینده مشکل گازرسانی به این منطقه رفع شود.

وی در خصوص کیفیت بد آب در این منطقه نیز عنوان کرد: مقرر شد راهکار های کوتاه مدت برای رفع این مشکل در نظر گرفته شود تا در آینده تامین آب پایدار از سد هایقر صورت گیرد.

افتتاح فاز سوم کارخانه سرب و روی سرمه از دیگر برنامه‌هایی بود که استاندار فارس در آن حضور یافت.

ایمانیه با بیان اینکه کارخانه مذکور با اعتباری بالغ بر ۳۲۹ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفته و۸۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است است از سرمایه گذاران این پروژه خواست در فازهای بعدی، صنایع پایین دستی را در همین منطقه راه اندازی کرده و استفاده کنند‌.

/پایان متن/