همزمان با ایام الله دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی، دانشکده شیمی در دانشگاه صنعتی شهر صدرا با حضور استاندار فارس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از اطلاع‌رسانی استانداری فارس، همزمان با ایام الله دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی، دانشکده شیمی در دانشگاه صنعتی شهر صدرا با حضور محمدهادی ایمانیه افتتاح شد.

استاندار فارس در حاشیه افتتاح این دانشکده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که در توصیف دانشگاه‌های شیراز فرموده‌اند « دارالعلمی است در دارالعلم»، از تلاش‌های مدیران و روسای دانشگاه‌ها در ماه‌های گذشته تقدیر کرد و افزود: هم اکنون شاهد تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت، خدمات، کشاورزی و به طور کلی با زندگی مردم هستیم.
ایمانیه توسعه دانشگاه صنعتی را یکی از مظاهر تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت دانست و افزود: در همین راستا امروز دومین دانشکده صنعتی شیراز در شهر صدرا افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به وجود امکانات و فضای بسیار مناسب در ساختمان جدید دانشگاه صنعتی از رییس این دانشگاه و مسئولان مربوطه در سطوح ملی خواست کمک کنند روند انتقال کامل این دانشگاه به مکان جدید در شهر صدرا فراهم شود.
به اعتقاد استاندار فارس ساماندهی دانشگاه‌های مجموعه وزارت علوم باید به صورت یک مجموعه کلی مد نظر بوده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری شود.
بر اساس این گزارش علاوه بر افتتاح ساختمان دانشکده شیمی، راه اندازی سیستم تاسیسات دانشگاه صنعتی صدرا و کلنگ زنی مسجد این دانشگاه نیز با حضور دکتر ایمانیه انجام شد.
/پایان متن/