lحمدهادی ایمانیه در مراسم افتتاح طرح های بازآفرینی شهری استان فارس که با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: در صورتی که تفویض اختیار بیشتری توسط شورای عالی شهرسازی صورت گیرد، پیشرفت فعالیت ها در استان با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل عصرکار به نقل از اطلاع رسانی استاندار فارس، محمدهادی ایمانیه در مراسم افتتاح طرح های بازآفرینی شهری استان فارس که با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: در صورتی که تفویض اختیار بیشتری توسط شورای عالی شهرسازی صورت گیرد، پیشرفت فعالیت ها در استان با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به افتتاح ورزشگاه محمدی زاده در شهرستان مرودشت، ادامه داد: با توجه به اینکه استان متعهد شده است که ۱۲ پروژه ورزشی این شهرستان را با کمک صنایع و خیرین به اتمام برساند، انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی هزار تن قیر برای بازسازی معابر شهری اختصاص دهد.

همچنین استاندار فارس در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز در روستای آبگرم شهرستان مرودشت، گفت: آمادگی داریم در این استان، همه پروژه های مرتبط با مدارس، مساجد، ورزشگاه ها، مراکز درمانی و مراکز فنی و حرفه ای نیمه تمام که ۵۰ درصد یا بیشتر باقی مانده است را برای تکمیل به خیرین واگذار و این مراکز را به نام خیرین نامگذاری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امید استان فارس واقعا منطقه ای خیر خیز است، گفت: امیدواریم کل پروژه های مرتبط با این پنج حوزه با مشارکت خوب خیرین، تکمیل شود.

استاندار فارس با اشاره به اینکه برای راه اندازی مجمع خیرین سلامت از فعالیت های مجمع خیرین مدرسه ساز الگو برداری کردیم، ادامه داد: امروزه خیرین بزرگوار، هزاران میلیارد تومان در حوزه سلامت در استان فارس مشارکت کرده اند.

 

/پایان متن/