قائم مقام شهردار شیراز گفت: شهرداری الکترونیک و کاهش حضور مردم برای انجام کار‌ها از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است که باید این مهم هر چه سریع‌تر تکمیل و محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان شیراز، آرش فرج‌زاده در مراسم معرفی معاون جدید شهرسازی و معماری شهرداری شیراز به اهم اقداماتی که باید در این حوزه انجام شود، اشاره کرد و گفت: شهرداری الکترونیک و کاهش حضور مردم برای انجام کار‌ها از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است که باید این مهم هر چه سریع‌تر تکمیل و محقق شود.

او گفت: مردم امروز خواهان استفاده از خدمات غیرحضوری هستند که با تحقق شهرداری الکترونیک این خواسته مردم محقق می‌شود و باید چرخه زمان بر در این حوزه کاهش پیدا کند و معاون جدید برای حل این موضوع اقدامات عملی انجام دهد.

قائم مقام شهردار شیراز گفت: بازنگری در باغات قصردشت از مهم‌ترین مواردی است که باید مورد توجه معاون جدید شهرسازی باشد و متناسب با حساسیت‌ها اقدام کند.

فرج‌زاده باغات قصردشت را از اصلی‌ترین اقدامات برای معاون جدید برشمرد و گفت: انجام برنامه‌ریزی مناسب و تخصصی در این زمینه لازم است که با توجه به سابقه آقای صفایی انتظار می‌رود این امر در راس برنامه‌های حوزه شهرسازی قرار گیرد.

محمود صفایی، معاون جدید شهرسازی و معماری شهرداری شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه شان ما خدمتگزاری است، گفت: تدین، امانت‌داری و صداقت را سرلوحه کار‌ها قرار می‌دهیم چراکه این ۳ ویژگی اساس پذیرفتن مسئولیت از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

او گفت: اینکه مردم نباید بین حوزه‌ها سردرگم باشند و باید مجری خوبی برای قانون باشیم و مسائل بین حوزه‌ای را به گونه‌ای حل کنیم تا رضایت‌مندی مردم افزایش پیدا کند.

معاون جدید شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: در حوزه اقدامات شهرسازی همچون صدور پروانه برنامه زمان‌بندی در دست تدوین است و در این برنامه مهلت زمانی هر حوزه برای انجام کار و حل مشکلات شهروندان پیش‌بینی شده است.