مسئول رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر جهاد در عرصه تبیین گفت: اگر روشنگری بود عرصه‌های گوناگون در وقت خود و جای خود وضعشان روشن می‌شد و مردم خود را پیدا می‌کردند؛ آنچه در اسلام مورد تاکید است تبیین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار، سپهر قاسمی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز با تأکید بر لزوم تلاش و اهتمام ویژه برای تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: در این بیانیه که رهبر معظم انقلاب تاکید بر تبیین، تبلیغ و اجرایش داشته‌اند.

وی با بیان اینکه فعالیت در فضای مجازی در خصوص گام دوم انقلاب را هم‌زمان با فضای حقیقی باید در نظر داشت افزود:
رهبری معزز ۲ بار به رسانه و فضای مجازی اشاره کرده اند؛ که دو هدف شکستن محاصره تبلیغاتی و امیدآفرینی به‌عنوان نخستین جهاد برشمرده می شود.

مسئول رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تاکید و تصریح کرد: باید تبیین را در اولویت قرار داد و در بستر فضای مجازی روشنگری کرد.

قاسمی با تاکید بر تبیین و روشنگری در مقابل آماج حملات مجازی دشمن گفت: متاسفانه امروزه بعضی‌ها عرصه‌های جهاد را نمی‌شناسند نمی‌دانند کجا باید حرکت کرد؛ اصلا دشمن کدام طرف است. به کدام طرف بایستی نگاه کرد و کجا را باید هدف حمله قرار داد که همین امر سبب ضربه به سنگر خودی می‌شود.

قاسمی افزود: یک روز میدان جهاد، میدان نظامیست. مثل دوران دفاع مقدس. این‌جا جهاد نظامی نیاز است؛ باید برویم در سنگر و از ناموس و وطن دفاع کنیم این جهاد کاملا به حق است و نباید در صورت ضرورت این جهاد را فدا کرد؛ امروزه یکی از ابعاد جهاد، جهاد علمی است طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب بی‌مایه فطیر است؛ بی‌علم نمی‌توان تاثیرگزار خوبی بود؛ باید پرچم علم را بالا برد.

قاسمی با بیان اینکه آن روزی که دشمن سعی می‌کنه جامعه را تحت فشار اقتصادی قرار بده برای اینکه مردم را در مقابل اسلام، در مقابل نظام اسلامی قرار بده، اون روز اگر شما خدمت اقتصادی و اجتماعی به مردم کنید جهاد کردید در مقابل دشمن.

وی در پایان با بیان اینکه هر بار دشمنان با ترفند تبلیغاتی به رخنه در سنگر مستحکم انقلاب و مردم دل می‌بندند، ادامه داد: ، ملت ما در مقابل، با جهاد خود، امیدهای آنان را پوچ و تشنگان اقتدار طلب بین المللی را با سراب آرزوهاشان روبرو میسازند، و یک بار دیگر پوچ بودن تدابیر آنان را به رخشان می‌ کشند.

/پایان متن/