انتطار مردم از مسئولان دوری از تشریفات و انجام کار جهادی است استاندار فارس دوری از تشریفات و تکلفات را خواسته مردم از مسئولان عنوان کرد و گفت: تشریفات و تکلفات در شان مدیر انقلابی نیست بلکه مدیر انقلابی باید جهادگونه عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از اطلاع‌رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه صبح امروز همزمان با آغاز ایام‌الله دهه پر فروغ فجر، با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
وی در این مراسم به برخی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و سخنان ایشان در ارتباط با امام راحل اشاره و مردم و مسئولان را به توجه به آرمان‌های امام و انقلاب ملزم کرد.
ایمانیه با اشاره به ساده‌زیستی امام و رهبری اظهار داشت: گاهی میبینیم که دشمنان انقلاب هم می‌گویند در بحث ساده‌زیستی حرفی برای گفتن نداریم، ساده زیستی به معنای تمام از رعایت تشریفات و حتی تغذیه و نوع زندگی باید برای ما مسئولین کشور درس باشد.
وی افزود: انتظار مردم از ما مسئولین این است که هر چه می توانیم از تشریفات و تکلفات دوری کنیم؛ چراکه مردم نگران می‌شوند وقتی می‌بینند مسئولی درگیر تشریفات است، درگیر برنامه‌هایی است که خلاف شان یک مسئول در دولت اسلامی است.
او ادامه داد: امیرالمومنین سفارش‌هایی فرموده‌اند که سفارش امام و رهبری هم هست، آنها مردم و مسئولان را به عفت، صداقت، محکم‌کاری و جدی بودن در کارها توصیه کرده‌اند.
استاندار فارس افزود: روز گذشته مقام معظم رهبری خطاب به صنعت‌گران از کیفیت پایین تولیدات داخلی برخی صنایع گلایه کردند که مصداق بارز این سفارش امیرالمونین است که فرمودند “من شما را سفارش می کنم به عفت، صدات، محکم کاری و جدی بودن در کارها” از طرفی از مدیران خواسته می‌شود که اجتهاد، تلاش و کوشش را سرلوحه امور قرار دهند و جهادی عمل کنند.
وی ادامه داد: اینقدر مشکلات فراوان است و مردم عزیز ما تحت فشارهای مختلف به ویژه فشار اقتصادی هستند که بجز کار جهادی و شبانه روزی و کار بدون حاشیه وجود ندارد، ما باید فقط به مردم و مشکلات مردم فکر کرده، حاشیه ها را کم کنیم و به اصولی بپردازیم که انقلاب ما ترسیم کرد و به دغدغه های رهبری و تذکراتی که می دهند توجه کنیم.
استاندار فارس با بیان اینکه یک بار خدمت رهبری بودیم و ایشان نسبت به بی‌توجهی به برخی عرایض‌شان گلایه گردند، گفت: نباید اجازه دهیم که ایشان از ما مسئولین همچین گلایه ای بکنند. این خواسته امام و رهبری، مردم و شهداست.
ایمانیه در ادامه با اشاره به بحث دشمن‌شناسی اظهار داشت: در ارتباط با دشمن‌شناسی آقا درباره امام می‌فرمایند “ایشان راس استکبار یعنی امریکای جهانخوار و سردمداران نظام های غربی را بارها دچار ناکامی کرد” هفته گذشته سخنگوی دولت امریکا اعلام کرد که سال‌ها تحریم سختی که ما اعمال کردیم بی نتیجه بود، او گفت ما سه هدف داشتیم که به هیچ یک دست پیدا نکردیم و این بجز دعای امام شهدا و همت شما و دعای مادران شهدا نیست. تنها توقع خانواده شهدا، عمل به اهداف نظام و انقلاب و احیای ارزش‌های اسلامی است‌.
استاندار فارس افزود: مقام معظم رهبری در جای دیگری درباره امام می‌فرمایند “هنر امام راحل این بود که ایشان طراح یک نظام بلند سیاسی بود و هنرمندی بالاتر از این نیست” لذا در دنیای امروز که مکتب های متفاوت و متنوع شرقی و غربی وجود دارد، امام طراح یک نظام مبتنی بر ولایت فقیه می‌شود و می گوید پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد و دفاع از مملکت به عهده ما مسئولان است.

/پایان متن/