از زحمات و تلاش‌های دبیر ستاد اربعین استان فارس توسط استاندار فارس و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور تقدیرو تشکر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار در حاشیه مراسم اعزام اولین گروه از زائرین استان فارس به کشور عراق و برقراری پرواز مستقیم میان فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز و فرودگاه نجف اشرف در کشور عراق ،از مهندس سید مجتبی علوی اردکانی دبیر ستاد اربعین استان و مدیر کل امور زائرین و گردشگری استانداری فارس به واسطه، تلاشهای صورت گرفته جهت برقراری این پرواز و نیز برنامه ریزی جهت انجام مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع)در داخل استان و همچنین اعزام هوایی زائران استان ،به راهپیمایی اربعین حسینی(ع) با اهداء لوح تقدیر توسط جناب آقای دکتر ایمانیه استاندار فارس تجلیل به عمل آمد.

در قسمتی از لوح تقدیر ایمانیه استاندار فارس خطاب به دبیر ستاد اربعین استان آمده است: از تلاشهای صادقانه و متعهدانه جنابعالی در انجام امورات مربوط به اربعین حسینی ۱۴۰۰ وخدمات رسانی به زوّار گرانقدر اربعین و نیز تلاش در جهت برقراری پرواز مستقیم بین فرودگاه شیراز و فرودگاه نجف اشرف صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می آید.

همچنین محمد جلال مآب رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات کشور نیز از دبیر ستاد اربعین و مدیر کل امور زائرین استانداری فارس با اهداء لوح، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در این لوح تقدیر که توسط نامجو معاون ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات کشور به دبیر ستاد اربعین استان اهداء گردید، ضمن تشکر از درگاه خداوند متعال به واسطه نعمت خدمت به زوّار اربعطن حسینی(ع) خطاب سیدمجتبی علوی آمده است:
اینک که در پرتو عنایات و الطاف بیکران الهی منویات و رهنمودهای داهیانه مقام عظمای ولایت و اهتمام و همدلی اقشار مختلف مردم راهپیمایی و مراسم عظیم اربعین حسینی(ع)با رعایت پروتکل های بهداشتی و و با حضور شیفتگان و دلدادگان سرور و سالا شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)برگزار گردید خداوند قادر و متعال را شاکریم و به مصداق حدیث شریف “من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق”از تلاشها و خدمات ارزنده و متعهدانه جنابعالی تقدیر و تشکر به عمل می آید.
یاد آور میگردد نخستین گروه از زوّار استان فارس به وسیله پرواز مستقیم از فرودگاه شیراز به نجف در ساعت یک بامداد روز ۱۲بهمن ۱۴۰۰ و به مناسبت سالگرد دهه پرفروغ فجر اعزام گردیدند.

/پایان متن/