مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: خوشحالیم که توانستیم برای اولین بار در استان فارس سکان هدایت آموزش و پرورش یکی از نواحی بزرگ استان را به دستان توانمند یکی از بانوان فرهنگی بسپاریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری در آیین تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز گفت: عدالت تربیتی، از ارکان مهم و اصولی در حوزه آموزش و پرورش می باشد که رویکرد انقلاب و دولت نیز همین بوده و رهبرمعظم انقلاب هم به آن تاکید ویژه دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ارتباط مسئولین آموزش و پرورش با معلمین، حلقه ی مفقوده ای است که موجب آگاهی مستقیم و بی واسطه مدیران از مشکلات موجود خواهد شد و همچنین باعث ایجاد انگیزش در فرهنگیان می شود.
عسکری ضمن اشاره به ضرورت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اعتقاد داریم تحولات بنیادین و اساسی باید به دست جوانان متفکر و خلاق اتفاق بیفتد.
وی ضمن اشاره به ظرفیت و توانمندی زنان گفت: بخش بزرگی از جامعه فرهنگیان را زنان تشکیل میدهند که توجه به ظرفیت عظیم این قشر توانمند موجب پویایی و تحرک در سیستم خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اجرای سند تحول بنیادین و نقشه مهندسی کشور در کنار بیانیه گام دوم انقلاب باید در دستور کار مدیران جدید قرار گیرد.

عسکری گفت: انتظار است با بررسی وضع موجود نیازسنجی دقیقی از وضعیت آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز در حوزه های آموزشی و پرورشی و پشتیبانی صورت گیرد تا بتوان با یک اولویت بندی معقول به مسایل و مشکلات این ناحیه رسیدگی کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات احمدرضا حسن شاعلی مدیر سابق اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز تقدیر و شهربانو حاصلی به عنوان مدیر جدید این اداره منصوب شد.
حاصلی پیش از این به عنوان مدیر دبیرستان دوره دوم متوسطه معارف اسلامی ناحیه دو شیراز مشغول به خدمت بود.

/پایان متن/