در راستای معرفی گزینه‌های پیشنهادی مدیرکل بهزیستی استان فارس جمعی از کارکنان این دستگاه اجرایی خواستار توجه جدی استاندار فارس و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مبنی بر انتصاب مدیر جدید این جایگاه شدند.

در راستای معرفی گزینه‌های پیشنهادی مدیرکل بهزیستی استان فارس جمعی از کارکنان این دستگاه اجرایی خواستار توجه جدی استاندار فارس و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مبنی بر انتصاب مدیر جدید این جایگاه شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار در متن کامل این بیانیه خطاب به استاندار فارس آمده است:

جناب آقای دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار محترم فارس

با سلام و احترام

به استحضار می رساند متاسفانه این روزها خبر انتصاب مدیرکل خارج از سازمانی برای بهزیستی استان فارس گوش همه پرسنل و جامعه هدف را کَر نموده است و موج ناامیدی و بی‌انگیزگی دوچندان بر فضای این سازمان مستولی گشته است.

سال‌هاست نهاد خدمتگذار و مظلوم بهزیستی با کمترین امکانات و توجهات در حال ارائه خدمت به جامعه هدف گسترده خود می‌باشد.

متاسفانه در چند سال گذشته این استان به مانند سایر نقاط درگیر فاجعه مدیران ضعیف و ناکارآمد گردیده است که دولت انقلابی و مردمی حضرت آیت الله رئیسی جبران مافات نماید.

این اداره کل بدلیل وجود مدیر غیر سازمانی و ناآشنا با امور و فعالیت‌های سازمان و گستردگی آسیب‌های موجود در استان پهناور فارس در چند سال گذشته دچار چالش بسیار بوده که به عنوان مثال یکی از نتایج آن تغییر سه مدیر کلانشهر شیراز در کمتر ازدوسال می‌باشد و سوء‌مدیریت و عدم شناخت سازمانی و فاصله گرفتن از بدنه کارشناسی شرایط سخت و نا امید کننده‌ای را در خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران بهزیستی ایجاد نموده است.

آیا این سازمان حق ندارد رنگ آرامش را ببیند؟
آیا از این همه پرسنل توانمند یک نفر قادر به سکانداری این سازمان نیست؟

عاجزانه تقاضا داریم در صورت صلاحدید از مدیران درون سازمانی استفاده بفرمایید و از تداوم بی‌انگیزگی و دلسردی فراوان در میان کارکنان خدوم و ناامیدی مددجویان جلوگیری نمایید.

من الله توفیق

جمعی از خانواده شهدا و ایثارگرام بهزیستی استان فارس

_رونوشت به جناب آقای قادری معاون محترم وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و معصومه قاسمی خواهر دو شهید سرافراز دفاع مقدس

پیگیری‌های رسانه خبری تحلیلی عصر کار حاکی از آن است که احتمالا فرد منتخب که در حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده با یکی از وزاری کشور رابطه فامیلی دارد و احتمالا پسرعمو و هم‌بازی و همیار وی از کودکی تا به اکنون بوده است؛ در همین راستا انتظار می‌رود استاندار انقلابی و متعهد و مورد اعتماد ریاست‌جمهوری نیز در این زمینه با توجه با خواسته‌های مطالبه‌گران مبنی بر انتخاب یک گزینه درون‌سازمانی و شایسته این جایگاه بدون لحاظ نمودن رابطه فامیلی و احتمالا رفاقتی نسبت به معرفی گزینه پیشنهادی تصدی این پست و مسئولیت که از طرف خدا نزد بندگانش یک امانت محسوب می‌شود، اقدام و واکنش مثبت نشان دهند.

خاطرنشان می‌گردد رسانه خبری تحلیلی عصر کار معتقد است که داشتن رابطه فامیلی دلیلی برای رد یک گزینه پیشنهادی در قرار گرفتن بر یک جایگاه مدیریتی نیست اما انتظار است که ملاک‌ها و ویژگی‌های لازم در انتخاب مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه بهزیستی نیز به صورت شفاف توضیح داده شود. متاسفانه این توضیحات در حالی مطرح است که تعدادی از کارکنان محترم این دستگاه در روزهای اخیر به دفتر نمایندگان مردم شیراز در مجلس مراجعه نموده و خواستار توجه جدی مجلس شورای اسلامی نسبت به این مسئله باشند؛ چراکه عدم توجه به مسئله انتصابات فامیلی علیرغم توصیه جدی آیت‌الله رئیسی در روزهای اخیر مورد گلایه مردم و فعالان اجتماعی قرار گرفته است که نیازمند توجه بیش از پیش دولت به خواست عمومی می‌باشد.

/پایان متن/