مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در راستای اجرای عدالت آموزشی و محرومیت زدایی، آخرین مدرسه خشتی با سقف چوبی در ناحیه سه شیراز جهت احداث یک آموزشگاه جدید تخریب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدخلیل عسکری در آیین اغاز عملیات اجرایی آموزشگاه شهید مرتضی جاویدی روستای کرونی ناحیه ۳ شیراز گفت: اعتبار این پروژه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی بوده و به نام شهدای روستای کرونی و سردار شهید مرتضی جاویدی مزین خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز و مجلس شورای اسلامی برای توسعه عدالت آموزشی به خوبی بهره ببریم.
عسکری گفت: برنامه های ما در خصوص بازگشایی مدارس نیز بر مبنای دستورالعمل ها و شیوه نامه های ستاد مقابله با کرونا است.

مدیرکل آموزش و پرورش در به لزوم اجرایی کردن مطلوب سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره کرد و توجه به این سند را یکی از مهمترین راه های پیشرفت آموزش و پرورش در مسیر تعلیم و تربیت نسل آینده انقلاب دانست.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز نیز در این مراسم گفت: این آموزشگاه با دارا بودن ۲۲ اتاق مشتمل بر ۱۲ کلاس درس در فضایی مناسب ساخته خواهد شد و در اختیار دانش آموزان و اهالی محترم این منطقه قرار خواهد گرفت.
محمدکماندار با اشاره به اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد تومانی این پروژه گفت: امیدواریم بتوانیم در موعد مقرر این پروژه را به انجام رسانده و دانش آموزان لازم التوجه روستای کرونی را به یکی از خواسته های برحق خود برسانیم.
وی گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت یکهزار و ۸٠٠ مترمربع و زیربنای یکهزار و ۲۲٠ مترمربع ساخته خواهد شد.

/پایان متن/