سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: اگرچه فضای اقتصادی و اجتماعی کشور خاص است، اما روابط عمومی باید روایت‌گر امید باشید. هر محتوایی که امید را به سطح جامعه و بدنه منابع انسانی سازمان برمی‌گرداند، باید برجسته و منتشر شود.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سمیه سلیمی در گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی جهاد کشاورزی این استان اظهار کرد: روابط عمومی یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های سازمان در عصر رسانه و فضای مجازی است و با کمترین امکانات، رسالتی بزرگ را بر عهده دارد.

وی ابراز کرد: تقویت این حوزه از نظر دانش، ابزار و زیرساخت‌ها از اولویت‌ها می باشد.

سلیمی با اشاره به اینکه نوع نگاه و میزان مطالبه‌گری کارکنان روابط عمومی در ارتقای جایگاه این حوزه تأثیر مستقیم دارد،تصریح کرد: مطالبه‌گری روابط عمومی باید معطوف به دو حوزه مطالبات عمومی و اجتماعی مرتبط با سازمان و نیازهای درونی مجموعه باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: هرچه روابط عمومی فعال‌تر و دقیق‌تر دغدغه‌های جامعه و سازمان را منعکس کند، مجموعه مدیریتی ناگزیر به شنیدن این صدا و پیگیری آن خواهد بود و این رویکرد باید در همه سطوح نهادینه شود.

سلیمی؛ تقویت حس تعلق سازمانی را از وظایف مهم روابط عمومی دانست و اظهار کرد: این امر با تولید محتوای الهام‌بخش، روایت صحیح فعالیت‌ها و ایجاد ارتباط دوسویه میان مدیران و همکاران محقق می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه روابط عمومی آیینه تمام‌نمای صداقت و فرهنگ سازمان است، گفت: شما هستید که با رفتار حرفه‌ای و رسانه‌ای می‌توانید یک رفتار خوب را به فرهنگ سازمانی تبدیل و ارزش‌های سازمان را تسری دهید.

/پایان متن/