مشکلات اعتباری پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های فارس با حضور میدانی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان در قالب برنامه پنجشنبه‌ها و جمعه‌های جهادی بررسی و احصا می‌شود.

محسن پاپری زارعی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی صبح پنجشنبه در ادامه سفرهای شهرستانی خود و در جریان بازدید میدانی از طرحهای عمرانی شهرستان نوبیناد کوهچنار به خبرنگار ایرنا گفت: در این بازدیدها تلاش می شود که مسائل و مشکلات اعتباری پروژه‌های عمرانی استان مورد بررسی قرار گرفته و راهکارها و تدابیری برای حل این مشکلات اتخاذ شود.

وی ادامه داد: شهرستان مرودشت نخستین مقصد پنجشنبه‌ها و جمعه‌های جهادی بود که در جریان این سفر از پروژه خیرساز در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستای کناره این شهرستان بازدید شد.

او اظهار کرد: آمادگی داریم پس از اتمام ساخت این مرکز، بخشی از اعتبار مورد نیاز برای تجهیز آن را تامین کنیم.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سلطان ولایت مرودشت دیگر پروژه ای بود که مورد بازدید قرار گرفت.

پاپری زارعی افزود: شهرستان زرقان دومین مقصد برنامه پنجشنبه‌ها و جمعه‌های جهادی بود که در این سفر مشکل آب آشامیدنی بخش رحمت آباد زرقان مورد بررسی قرار گرفت و در راستای حل این مشکل با خرید و بکارگیری یکدستگاه آب شیرین کن با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تنش آبی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور موافقت شد.

وی ادامه داد: کازرون و کوه چنار مقاصد بعدی پنج شنبه و جمعه های جهادی بودند که در جریان سفر به این شهرستان ها نیز برخی پروژه های عمرانی نیمه تمام را مورد بررسی قرار دادیم.

او اظهار کرد: بازدید از پروژه محور حاجی آباد موزی به دریس، پروژه جاده دوان- دانشگاه سلمان فارسی، پروژه تونل محرم واقع در راه اصلی کازرون-کنارتخته، پروژه توسعه تکمیل بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی پردیس کازرون، منطقه ویژه اقتصادی کازرون و پروژه سد نرگسی کازرون از جمله برنامه های سفر به شهرستان کازرون بود.

او افزود: بازدید از تغذیه های مصنوعی پاپون و سمغان، بازدید از مدرسه شهید قلندر حسنی، بازدید از محور قائمیه-سه راه راهدار از مهمترین پروژه هایی بود که در سفر به کوه چنار مورد بازدید قرار گرفت.

/پایان متن/