به مناسبت روز ملّی روستا و عشایر نشستی با حضور دهیاران و اعضای محترم شورای اسلامی روستاهای شهرستان سروستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، در روز ۱۵ مهرماه، روز روستا و عشایر، نشستی با حضور علی‌حسین بهمنی سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان، جمالی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، اکبرزاده بخشدار بخش مرکزی، نظریان بخشدار بخش کوهنجان و دهیاران و اعضای محترم شورای اسلامی روستاهای شهرستان سروستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

علی‌حسین بهمنی، سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان ضمن عرض خیرمقدم و خداقوت به حاضرین در جلسه فرارسیدن روز روستا و عشایر را خدمت همه حاضرین تبریک و تهنیت عرض نمود و گفت : اهمیت روستا و عشایر به تناسب برای تمامی مسئولین کشور مهم و حیاتی است و روستاها را کانون مهر و عاطفه و تلاش و تولید و نقطه شروع هویت یک ملّت دانست و در ادامه بیان نمود؛ همانطور که تاریخ را مطالعه می نمائیم اندیشمندان بزرگ کشور از روستاها و عشایر هستند.

ایشان افزود که وظیفه خودم می دانم که در تک تک روستاها حضور پیدا کنم و بیان نمود که وظیفه خودم می دانم جهت رفع مسائل و مشکلات مردم روستاها و عشایر عزیز شهرستان تا حصول نتایج پیگیری نمایم.

سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان به اعضای محترم شورای اسلامی روستاهای شهرستان گفت: حضور و پذیرفتن مسئولیت شما در انتخابات شوراها که بدون مزد و منت هست خود یک ایثار به تمام معنا می باشد و در ادامه بیان نمود که به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان سروستان پشتوانه ای برای شوراها و دهیاری ها خواهم بود.

بهمنی افزود؛ اگر کم کاری و کم لطفی از سوی ادارات شهرستان برای رفع مشکلات روستاها رخ بدهد، برخورد جدی با آن مسئول خواهد شد.

در ادامه بهمنی در خصوص سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان صحبت نمود و به دهیاران محترم تأکید نمود که در دیدار روز چهارشنبه هفته جاری آقای رئیسی با مردم استان فارس در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) انتظار داریم که جمعیت قابل ملاحظه‌ای از شهرستان برای دیدار با آقای رئیس جمهور حضور یابند.

ضمناً در مورد استقبال از رییس جمهور محترم تاکید نمودند که ضمن حضور تمامی شوراها و دهیاران محترم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ ( ع ) نسبت به دعوت و حضور مردم نیز تلاش نمایند.

وی گفت: قطعاً یکی از نمایندگان دولت به شهرستان سروستان سفر خواهد کرد.

علی حسین بهمنی در ادامه افزود: ان شالله با اراده مردم، ایمان به خدا، تلاش دولت مردان و توکل به خداوند متعال کاری می کنیم که حداقل در مقابل خداوند راضی و خشنود باشیم.

بهمنی گفت: با توجه به اینکه سالی که در آن هستیم سالی هست که انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد و دارای اهمیت بالایی می باشد، امّا با توجه به اهمیت بالای انتخابات به همکارانم در فرمانداری توصیه نموده ام که همه مسائل دولت مردمی در حوزه های مختلف شهرستان اعم از عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی و … را دنبال نمایند، نه اینکه همه وقت مجموعه فرمانداری صرف موضوع انتخابات بشود. امّا انتظار داریم از شما عزیزان که در انتخابات پیش رو اهداف شوم دشمنان را خنثی نمائید و از امروز هر کدام از شماها به عنوان سفیر دولت، مردم را تشویق به حضور در انتخابات نمائید تا نقشه های این دشمنان مرز و بوم به سنگ بخورد.

وی افزود: ان شالله به یاری حق و با تلاش و همت شما عزیزان اتفاقات خوبی در شهرستان رغم می خورد و با حضور شما برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت شهرستان قدم بر می‌داریم و امیدوارم که بتوانیل پتانسیل شهرستان را شناسایی نمائیم و به مردم پتانسیل های شهرستان را ارائه بدهیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سروستان اظهار داشت: ان شالله پیگیر کاشت انجیر دیم در سطح شهرستان هستیم و می‌طلبد که محصولات کم آب و پرسود را در شهرستان سروستان کاشت نمائیم.

بهمنی در پایان خاطرنشان کرد: درب اتاق اینجانب به روی همه شما عزیزان باز هست و با هماهنگی با دفتر خود منتظر یکایک شما هستیم تا بتوانیم با همکاری شما عزیزان پایان خوبی را در کسوت مسئولیت خود در شهرستان داشته باشیم.

/پایان متن/