مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس در این برنامه باحضور در جلسه بررسی و رفع مشکلات شهرک های صنعتی سپیدان که با حضور فرماندار ،برخی مسولان شهرستان و نیز صنعتگران و سرمایه گذاران برگزارشد ،به بررسی مسائل ومشکلات پرداخت و تصمیماتی برای رفع مشکلات اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، رفع مشکلات طرح گاز رسانی به شهرک صنعتی سپیدان ۳ وتکمیل زیرساخت های این شهرک صنعتی ،بررسی راهکارهای رفع مشکلات طرح انتقال برق به شهرک صنعتی همایجان و رفع مشکلات تامین برق واحد تولیدی مخازن پلی اتیلن و پیگیری و رفع مشکلات تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی همایجان سپیدان از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود که درخصوص آنها تصمیم گیری شد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس در این جلسه گفت: در شهرستان سپیدان تعداد سه شهرک صنعتی دولتی و دو شهرک صنعتی غیر دولتی مشغول به فعالیت هستند که این شهرک ها بستر مناسبی برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم کرده اند.
هاشمی با بیان اینکه ۱۲۰ قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی دولتی شهرستان منعقد شده است گفت:در قالب این قراردادها ۴۸هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.
وی تصریح کرد: تاکنون ۵۱ واحدصنعتی با اشتغال افزون بر ۹۰۰نفر نیز به مرحله بهره برداری رسیده است.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس افزود :در شهرک های صنعتی همایجان،سپیدان۳و شهیدجاویدی ظرفیت استقرار ۱۹۹واحد با پیش بینی اشتغال ۱۸۰۰نفر فراهم شده است.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس با بیان اینکه در دوسال گذشته بیش از ۱۰۰میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تکمیل زیرساخت ها در شهرک های صنعتی سپیدان هزینه شده است گفت: در این زمینه در این مدت ۱۲ طرح عمرانی و زیرساختی اجرایی شده است.
وي با بيان اينكه در اين مدت ۷پروژه در شهرك صنعتي سپيدان ۳ اجرايي شده گفت:طرح هاي روسازي ،آسفالت ،جدول گذاري ،آسفالت خيابان ها و جاده اصلي،احداث مخزن هوايي ،احدلث شبكه روشنايي به پايان رسيده و وطرح هاي تكميل شبكه فشار متوسط داخلي برق با پيشرفت ۴۰درصد و و اتصال شهرك صنعتي به شبكه سراسري گاز با پيشرفت فيزيكي ۲۰درصد نيز در مرحله انجام است .
هاشمي همچنين از اجراي ۵پروژه در دوسال اخير در شهرك صنعتي همايجان سپيدان نيز خبر داد و گفت:طرح هاي برق رساني به واحد سردخانه اي و پروژه هاي جدول گذاري ،زيرسازي و روسازي و آسفالت توپكا و احداث ايستگاه پمپاژ و شبكه برگشت پساب فاضلاب به پايان رسيده و طرح برق رساني به مخزن اب نيز با پيشرفت ۸۰درصدي در مراحل پاياني قراردارد.

/پایان متن/