معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز از رویکرد این کلانشهر نسبت به هوشمندسازی ساخت‌وسازها تاکید کرد و مرکز فارس را آغازگر مدیریت فناورانه در پروژه‌های عمرانی کشور معرفی نمود.

محمد امین با اشاره به اینکه در دنیای امروز، توسعه شهری دیگر تنها با رویکردهای سنتی میسر نیست، گفت: ارتقاء کیفیت، افزایش بهره‌وری و تحقق توسعه پایدار در پروژه‌های عمرانی، مستلزم نهادینه‌سازی فناوری‌های نوین و ارتقای ساختارهای مدیریتی است.
وی ادامه داد: شهرداری شیراز با درک این ضرورت، راهبرد تحول فناورانه را به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود تعریف کرده است.
ایم مقام مسئول پیاده‌سازی سامانه‌های یکپارچه همچون پروژه «مازیس» را یک تحول در صنعت ساختمان معرفی کرد و اظهار داشت: این سامانه دیجیتال با هدف شفاف‌سازی زنجیره تأمین مصالح، پایش لحظه‌ای پروژه‌ها و بهینه‌سازی تصمیمات مدیریتی، گامی ارزشمند در مسیر این تحول به‌شمار می‌رود.
امین اضافه کرد: این رویکرد، علاوه بر افزایش کیفیت و تسریع روند اجرا، بستری برای کاهش هزینه‌ها، ارتقای نظارت و تضمین شفافیت در پروژه‌های عمرانی فراهم ساخته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در پایان خاطرنشان کرد:امید است که با تداوم این مسیر، شیراز نه تنها در سطح ملی، بلکه در عرصه بین‌المللی نیز به‌عنوان الگویی موفق در مدیریت فناورانه پروژه‌های شهری شناخته شود.
/پایان متن/