پروژه‌های ایمن‌سازی کمربندی جنوبی شیراز و آسفالت معابر سطح شهر مقصد ششمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس بود.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید اظهار کرد: علاوه بر مدل فعالیت خوب جهادی شهرداری شیراز در کمربندی، اجرای پروژه‌ها در نوبت شب نشان‌دهنده تفکر خوب حاکم بر شهرداری شیراز و خدمت به مردم است.

ابراهیم عزیزی افزود: طی جلسه‌ای در وزارت راه و شهرسازی مقرر شد تا ۱۸ کیلومتر از کمربندی در اختیار شهرداری قرار بگیرد و تقاطع‌های این مسیر هم بین راه و شهرسازی و شهرداری شیراز تقسیم شوند.

وی تصریح کرد: این حرکت خوب شهرداری شیراز نگاه درست به آینده است که کمربندی را به‌عنوان فرصت حمل‌ونقلی محقق می‌کند و در حل مشکل مردم شیراز و کاهش ترافیک نقش بسزایی دارد؛ همچنین مشکلات را به‌صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت حل می‌کند و قدردان این نگاه درست مدیریتی هستیم.

منتخب مردم شیراز در مجلس دوازدهم همچنین گفت: مجلس شورای اسلامی با مدیریت شهری همواره ارتباط داشته و بر وحدت و انسجام در مدیریت شهری تأکیدداریم؛ مجلس شورای اسلامی در چهار سال آینده به‌عنوان قانون، ایجاد مدیریت واحد شهری را تصویب می‌کند.

/پایان متن/