سید ابراهیم حسینی در چهارمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس گفت: اگر در مجموعه مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز موفقیت‌هایی وجود دارد، حاصل همدلی و همراهی میان مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، ایستگاه آزادی فاز دوم خط ۲ مترو شیراز مقصد چهارمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس بود که با حضور تعدادی از مدیران و مسئولین استانی و شهری از روند اجرایی پروژه بازدید شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: اگر در مجموعه مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز موفقیت‌هایی وجود دارد، حاصل همدلی و همراهی میان مجموعه شورا و شهرداری شیراز است و شهرداری یک تیم هماهنگ، منسجم و همراه است که شهردار شیراز رهبر این تیم است.

سید ابراهیم حسینی با اشاره به اینکه تمام کارکنان ۱۳ هزارنفری شهرداری شیراز در حال تلاش و فعالیت هستند، از تمام مسئولین که در پیشبرد امورات شهری فعالیت دارند به‌ویژه مجموعه قوه قضاییه قدردانی کرد.

/پایان متن/