رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت در حوزه ریلی و جاده ای، حمل و نقل دریایی و هوایی و بحث مربوط به راه اندازی کارخانجات به خوبی کار کرده است.

محمد جواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات شیرین دولت سیزدهم، گفت: در حوزه ریلی و جاده ای، حمل و نقل دریایی و هوایی و بحث مربوط به راه اندازی کارخانجات  دولت به خوبی کار کرده است. تعداد زیادی از کارخانه هایی که تعطیل بوده راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: دولت در حوزه سرمایه گذاری در بخش های مختلف، در حوزه معدن و گردشگری، صنعت، خدمات و کشاورزی و بسیاری از حوزه های که تعطیل بوده است با تلاش فراوان کار کرده و آنها را راه اندزی کرده است.

نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: دولت در شرایط سختی که تحریم ها و مشکلات اقتصادی است کار می کند. بخشی از این مشکلات  مربوط به گذشته است دولت وارث ۱۲ همت بدهی گذشته است. برای حل این مشکلات دولت باید بیشتر تلاش کند وباید هماهنگی بین مجلس و دولت بیشتر شود.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه اتفاقات خوبی افتاده است که جای تقدیراز دولت دارد. در جلسه مشترک  مجلس و دولت که به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید شد و انشالله با هماهنگی و همکاری دولت و مجلس امسال شاهد حل این مشکلات باشیم.

/پایان متن/

  • منبع خبر : برنا