دانشکده صنعت و ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود/ تحولات ساختاری در بزرگترین دانشگاه کشور با هدف رفع چالش‌های مهندسی کلید خورد

  پرینت
دانشکده صنعت و ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود/ تحولات ساختاری در بزرگترین دانشگاه کشور با هدف رفع چالش‌های مهندسی کلید خورد
شناسه خبر : 157196 | تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹ | ارسال توسط :
معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی دانشکده صنعت و ساختمان در این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

وی افزود: آینده نزدیک دانشکده صنعت و ساختمان افتتاح خواهد شد و در همین راستا از افرادی که در رشته‌های مرتبط به صعنت ساختمان تحصیلاتی داشته باشند جذب این دانشکده در شهرهای مختلف خواهند شد.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در درجه اول این افراد برای کار در پروژه‌های دانشگاه آزاد به کار گرفته خواهند شد.

وی با استقبال از پیشنهاداتی که باعث کاربردی‌تر شدن تحصیلات در صنعت ساختمان می‌شود، تاکید کرد: گزینه هیات علمی وابسته را برای استفاده از توانایی‌های افراد خارج از دانشگاه فعال کرده ایم. در دانشگاه آزاد اسلامی ۴۰ درصد دانشجویان در رشته فنی مهندسی شاغل به تحصیل هستند، اما حدود ۶۰ درصد از استادان در رشته‌های مهندسی فعال هستند.

علی اکبری ادامه داد: هیچ دانشگاهی در کشور توان دانشگاه آزاد اسلامی را ندارد؛ زیرا این دانشگاه شبکه‌ای از دانشگاه‌هاست که در هر شهر و شهرستانی فعال است.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از خروجی‌های این همایش استقبال خواهد کرد. همچنین ۱۶ درصد از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی در مورد چالش‌های کشور است. از این رو دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به حل چالش‌های صنعت ساختمان با تکیه بر تحقیقات و همفکری دانشگاهیان جهت‌دهی کند.

/پایان متن/

برچسب ها
اخبار مشابه
بهینه‌سازی مصرف در صنعت برق ایران همگام با افزایش ظرفیت تولید نیروگاهی/ تحفه: چالش ناترازی برق با اصلاح الگوی مصرف برطرف می‌شود
تذکر قانونی بازرسی فارس به تولیدکنندگان در تامین کالاهای ایرانی/ اکرمی: رفع موانع تولید صنعتگران برای ما در اولویت است
جهش شدید مصرف برق کشور با افزایش بی‌سابقه دما!/ رجبی: رشد مصرف برق امسال به مدت زمان مشابه افزایش ۹ درصدی داشته است
مدیریت مصرف تنها راهکار امروز کشور در تامین و توزیع صنعت برق/ وزیر نیرو: ۵ روز آینده در قله حرارتی بی‌سابقه قرار خواهیم گرفت
بهینه‌سازی مصرف آب در کشت سبزی و صیفی مزارع فارس/ دهقان‌پور: ۹۵ درصد این کشت‌ها با سیستم آبیاری تحت فشار است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.