طی یک نشست رسمی در ستاد انتخاباتی آیت‌الله دژکام در فارس بخش قابل توجهی از نمایندگان اقشار و تشکل‌های مردمی مختلف از حضور این شخصیت در عرصه رقابت‌های مجلس خبرگان رهبری اعلام حمایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار در این گردهمایی که با حضور چهره‌های تأثیرگذار اجتماعی از قشرهای مختلف و تشکل‌های مردمی ضمن اعلام حمایت از آیت‌الله لطف‌الله دژکام به عنوان نامزد در دوره ششم مجلس خبرگان رهبری به اهمیت افزایش مشارکت در این دوره از انتخابات تاکید کردند.
علی‌اصغر پناهی، رئیس ستاد اقشار شهرستان شیراز با بیان اینکه حضور تأثیرگذار مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات یک فرصت ملی در راستای همدلی ملی است و اعلام کرد: ترغیب جامعه در راستای مشارکت حداکثری و تلاش برای تشویق آن‌ها به حضور در پای صندوق‌های رای در یازدهم اسفند ماه که سرنوشت ملت ایران رقم خواهد خورد قطعا زمینه‌ساز وحدت ملی می‌شود.
وی گفت: یکی از دستاوردهای حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات مربوط به حفظ و افزایش اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل است که با مشارکت همه‌جانبه مردم و خدمت‌گزاران نظام در این دوره انتخاباتی هم محقق می‌شود.
/پایان متن/