شبکه مردمی سامان در فارس با ارائه لیست ۱۲ نفره‌ای از نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی یک اطلاعیه‌ای خبری اعلام حضور کرد.

بر اساس خبر دریافتی از سوی ستاد انتخاباتی ملت ایران اعلام شد: به اطلاع مردم عزیز شیراز و زرقان می‌رساند پس از برگزاری جلسات متعدد در شیراز و مصاحبه با برخی از نامزدهای انتخابات و همچنین شناسایی افراد صلاحیت‌دار، لیست سه برابر ظرفیت شبکه مردمی سامان در شیراز به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

بدیهی است ۴ نفر از بین افراد مشروحه ذیل، نهایی و به زودی اعلام خواهد شد.

سایر حوزه های انتخابیه استان فارس نیز در دست بررسی است.

فهرست ۱۲ نفره شبکه مردمی سامان در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان:

۱_علیرضا پاک فطرت

۲_غلامعلی ترابی

۳_ضرغام صادقی

۴_ابراهیم عزیزی

۵_جعفر قادری

۶_منصوره طاهری

۷_روح‌الله نجابت

۸-رحمت‌الله مرزوقی

۹-جعفر طاهری

۱۰-سیداسماعیل حسینی

۱۱-مصطفی جاودانی

۱۲-مريم معاشر

 

به گزارش عصر کار سامان یک جریان سیاسی و اجتماعی فراگیر از ملت ایران و خادمان این مرز و بوم که در انتخابات پیش‌رو بر آن است تا صدای مردم را به صحن علنی مجلس ببرد. همچنین گفته می‌شود افراد مطرح و شاخص در سراسر کشور در شبکه مردمی سامان با لیست انتخاباتی این جریان در صحنه سرنوشت‌ساز همه‌پرسی ملی به رقابت با دیگر نامزدها به منظور دستیابی به کرسی‌های سبز‌رنگ خانه ملت در دوره دوازدهم تلاش خواهند کرد.

در همین راستا بر اساس اطلاعات دریافتی، شبکه مردمی سامان در انتخابات مجلس دوازدهم افرادی مشترکی در سایر لیست‌ها نخواهد داشت و به صورت مستقل برای رقابت تلاش می‌کند تا اعتماد ملت ایران را با هدف تغییر وضع موجود نیز به دست بیاورد.

پیش‌بینی می‌شود در پایتخت ایران این جریان با محوریت علی مطهری لیست انتخاباتی خود را نهایی کند. همچنین در شیراز و فارس هم شنیده‌ها از ارائه لیست استانی با محوریت علیرضا پاکفطرت، نماینده فعلی مجلس و شهردار اسبق شیراز نهایی بشود.

/پایان متن/