فرشید قاسمی از مدیران باتجربه و از اهالی فسا و در بدنه مدیریتی آموزش و پرورش در حالی به عنوان مدیرکل جدید این مجموعه منصوب شد که تا پیش از این به عنوان معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس فعالیت می کرد از چهارم بهمن ماه، سرپرستی این اداره‌کل را بر عهده گرفته بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، دکتر فرشید قاسمی صبح امروز با حکم وزیر آموزش و پرورش، به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش فارس منصوب شد

در این حکم آمده است: با توجه به تعهد و مراتب شایستگی جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیر کل آموزش و پرورش فارس» منصوب می شوید. امید است با استعانت از پیشگاه متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و پیگیری سیاست های رئیس جمهور محترم، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی» و «قانون مداری» دولت مردمی، عنایت به مفاد بیانیه دوم انقلاب، سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین و توجه ویژه به موارد زیر موفق و موید باشید.

در سوابق خدمتی فرشید قاسمی معاونت متوسطه و آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش فارس و سرپرستی دانشگاه فرهنگیان این استان دیده می‌شود.

پیش از فرشید قاسمی، محمدخلیل عسکری مدیریت اداره‌کل آموزش و پرورش فارس را به عهده داشت.

/پایان متن/