گزارش اختصاصی عصر کار از پشت صحنه ماندن و کارگردانی جریان سامان با مدیریت علی لاریجانی که تصمیم بر سامان دادن مشکلات مطرح و اساسی کشور در یک افق و چشم‌انداز چندساله گرفته شده است؛ تحولاتی که سامان با تشکیل ستاد انتخاباتی ملت ایران در یک فضای سیاسی‌اجتماعی تعریف شده با هدف دستیابی به اعتماد و مشارکت توده‌های مردمی اعم از نخبگان و فرهیختگان تا قشرهای مختلف جامعه سعی در ایجاد شرایط لازم برای تغییر دارد ...

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار با نزدیک شدن به روز سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس دوازدهم که کمتر از ۲۰ روز به این رویداد سیاسی ایران باقی مانده است در عرصه‌های مختلف به ویژه فضای مجازی شاهد مطرح شدن لیست‌ها و ائتلاف‌هایی تحول‌خواه هستیم تا با شعارها و برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند بتوانند اعتماد ملت را در حوزه‌های مختلف انتخابیه به دست آورند.

با بررسی فضاهای سیاسی ایجاد شده هر چند فعلا در این روزها از گوشه و کنارها اسم جریانات مختلف از جمله شانا، شورای وحدت و شریان مطرح است اما اخیرا جریانات جدید و نوظهوری ایجاد شده‌اند که تاکنون بخشی از جزئیات برنامه‌های آن‌ها با عنوان سامان به صورت محدود اطلاع‌رسانی شده و این روند مبهم احتمالا تا روزهای آتی به صورت رسمی اما قطره‌چکانی منتشر خواهد شد.

به گزارش عصر کار چند روز گذشته خبرنگار ایرنا برای صحت و سقم این خبر به سراغ منصور حقیقت‌پور از نیروهای نزدیک به «علی اردشیر لاریجانی» رفت. او ضمن رد این خبرهایی مبنی بر این که لاریجانی در پشت صحنه و کارگردان اصلی جریان سامان است، گفت: آن چیزی که من از «سامان» می‌شناسم، یک بانک سامان، یک سازمان هواپیمایی و یک شهری با نام سامان در چهارمحال بختیاری است!

اظهارات مشاور لاریجانی در حالی مطرح می‌شود که طی اخباری که از برخی سیاسیون متنفذ منتشر می‌شود به احتمال زیاد علی لاریجانی که دوره‌های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی به عنوان سکاندار این قوه در کشور بود و در انتخابات ریاست‌جمهوری هم علی‌رغم اقبال بلندی که در موفقیت عرصه رقابتی داشت با لیست سامان به میدان سیاست در انتخابات مجلس دوازدهم و سرنوشت‌ساز آینده کشور بازخواهد گشت.

/پایان متن/