گزارش اختصاصی عصر کار از موج جدید انتخاباتی با اعلام تاییدصلاحیت یک نامزد تا شوک سیاسی برخی از مدعیان حضور در مجلس دوازدهم که این می‌تواند معادلات سیاسی پیش‌رو را با یک رقابت سخت همراه کند؛ به گونه‌ای که برخی از ائتلاف‌ها و حتی افراد مستقل یا چهره‌های شاخص چنین تصور می‌کنند که شانس موفقیت بیشتری دارند اما تجربه ثابت کرده است تا روز نهایی همه‌پرسی باید مولفه‌های مختلف را مورد مداقه قرار داد!

جمعی از اقشار و هواداران مصطفی جاودانی که در حال حاضر نامزد دوازدهمین دوره انتاخبات مجلس شورای اسلامی است پس از دریافت خبر تایید صلاحیت چهره مورد انتظار خود در عرصه رقابت بیانیه صادر کردند.

در متن کامل این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا (اسراء آیه ۸۰ )
و بگو که بارالها مرا به قدم راستی داخل و به قدم راستی خارج گردان و به من از جانب خود، حجت روشنی که دائم یار و مددکار باشد عطا فرما.
مــژده ای دل کــه دگـر بــاد صبا بــازآمـد
هدهد خوش خبر از طرف سبا بازآمد
شهروندان فهیم و با فرهنگ شهرستان‌های شیراز و زرقان و اقوام، ایلات و عشایر ارجمند مقیم شیراز جنت طراز
با سلام احترام
بدینوسیله به اطلاع می رساند که به حول و قوه‌ی الهی و الطاف نظام مقدس جمهوری اسلامی، صلاحیت مصطفی جاودانی، کاندیدای دوازدهمین دوره‌ی نمایندگی مجلس شورای اسلامی جهت حوزه ی انتخابیه‌ی شهرستان شیراز و زرقان تأیید شد.
مصطفی جاودانی، کاندیدای محبوب و انسانی تلاشگر، تحول‌گرا و توانمند است که همواره در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری خوش درخشیده و به عنوان چهره‌ای درخشان در حوزه‌ی اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی، منشأ خدمات گرانسنگی در استان فارس و شهر شیراز بوده است.
مصطفی جاودانی پیوسته نشان داده که فعل خواستن را در عرصه‌ی عمل به خوبی صرف کرده و از آزمایش در میدان‌های مختلف، سربلند بیرون آمده است.
ورود مصطفی جاودانی به عرصه‌ی رقابت‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی را به فال نیک گرفته، توفیقشان را از درگاه خداوند منان، آرزومندیم.
امید است با رهنمودها و حمایت‌های ارزشمند و تأثیرگذار شما شهروندان گرانقدر و فعالان حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، بتوانیم شاهد ارایه‌ی خدمات شایسته‌ی ایشان در عرصه‌ی نمایندگی برای پیشرفت و تعالی شهرستان‌های شیراز سرافراز و زرقان سربلند باشیم.
ما جمعی از اقشار مختلف جامعه از جمله دانشگاهیان، دانشجویان، فرهنگیان، فرهیختگان، اقوام، ایلات و عشایر، صنعتگران، اصناف و بازاریان، فعالان اجتماعی و اقشار مختلف جامعه، ورود این مرد اندیشه و عمل به عرصه‌ی انتخابات را غنیمت شمرده و از درگاه ایزد منان، بهترین‌ها را برایشان آرزومندیم.
قطعاً، برنامه‌های امیدآفرین و توسعه‌محور مصطفی جاودانی، بارقه های امید را در دل شهروندان عزیز روشن خواهد ساخت و به کسب اعتماد همشهریان فرهیخته‌ی شهر علم و ادب و عرفان منجر خواهد شد. دست خداوند، یار و همراهشان و توفیق رفیق راهشان باد.
ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید
هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند
با سپاس

به گزارش عصر کار این بیانیه در حالی منتشر می‌شود که با بررسی وضعیت موجود فضاهای انتخاباتی احتمال می‌رود نامزد فوق‌الذکر بتواند ضلع جدید و قابل توجهی در رقابت‌های پیش‌رو با دیگر چهره‌های تاثیرگذار ایجاد نماید.

/پایان متن/