گزارش اختصاصی عصر کار از سهل‌انگاری برخی از مدیران دولتی در فارس که به دلیل ضعف مدیریتی باعث گلایه و نقد عمومی معاون استاندار هم شد؛ به گونه‌ای که در این شرایط سخت باید کارآمدی دولت توسط مدیران قوی محقق بشود اما کم‌توجهی به ارزیابی عملکردها و مطالبه‌گری در موضوعات مختلف زمینه‌ساز دوری ما از اهداف توسعه‌ای و امیدآفرین و همچنین ایجاد تحول در مسیر پیشرفت کشور شده است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، محمد فرخ‌زاده، معاون گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس و رییس هیات تخلفات اداری این استان در توییتی، اعلام کرد:

برخی مدیران‌کل در سطح استان فقط کرسی‌های خدمت به مردم را اشغال کرده‌اند!

این مدیران حتی به دستوراتی که زیر نامه‌ها می‌دهند پایبند نیستند!

شده است حکایت چون به خلوت می‌روند خود کار دیگر می کنند!

این اندک مدیران برای حفظ پست و جایگاه حاضر نیستند دربان وزارتخانه در تهران هم از دست آن‌ها رنجیده خاطر شود ولی اجرای پروژه‌های حیاتی حال و موثر در آینده استان فارس هر چه می‌خواهد بشود!

این توییت در حالی منتشر می‌شود که دولت سیزدهم با شعار ایران قوی به میدان آمده بود و کارآمدی برای این قوه همانند دولت‌های گذشته در مسیر خدمت‌رسانی به ملت و کشور حائز اهمیت است.

به گزارش عصر کار، فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران دولتی یکی از دغدغه‌های جدی مردم محسوب می‌شود که همواره این مهم در فضاهای مختلف حتی فضای مجازی مورد مطالبه جامعه پرسش‌گر قرار دارد.

بر اساس این گزارش متأسفانه برخی از مسئوليت‌ها در فارس با مدیریت ضعیفی مواجه بود که با تصمیمات گرفته شده در چند ماه اخیر خوشبختانه شاهد تغییر و تحولات مدیریتی بودیم که امید است این روند بر اساس سازوکارهای لازم تداوم داشته باشد.

در پایان خاطرنشان می‌گردد مسئولیت یک امانت است و در این شرایط سخت و تنگناهای اقتصادی که کشور با آن مواجه بوده و بار سنگینی بر دوش مردم است بایستی در عرصه مدیریتی متناسب به حجم مشکلات جاری در زمینه انتصابات و میدان دادن به مدیران قوی و کارآمد تدبیر داشت.

/پایان متن/