رئیس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در یک نشست مشترک با استاندار فارس به اهداف تشکیلاتی این جریان و اهمیت افزایش مشارکت در انتخابات مجلس آتی تاکید کرد.

عبدالرحمن معاشر، رئیس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از استاندار فارس، مدیران استانی، فرمانداران با تاکید بر اهمیت محورهای چهارگانه مد نظر رهبر معظم انقلاب در انتخابات مجلس دوازدهم، مطرح کرد: این محورها که شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت است به عنوان معیارهای اصلی انتخابات پیش‌رو می‌تواند زمینه‌ساز تحول و پیشرفت کشور باشد که در این راستا استقلال عملی فرمانداران و مسئولین امر در راستای صیانت از آرای مردم به جد مورد انتظار ملت است.

وی بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو تاکید و نقش استاندار را به عنوان نماینده عالی دولت در این رابطه محوری دانست و گفت: یکی از دلایل حضور مردم در صحنه انتخابات پیش رو اعتماد به نظام و امید به تشکیل مجلس قوی برای حل مسائل اقتصادی آنهاست.

معاشر با اشاره به شرایط کنونی کشور به اهمیت تشکیل مجلس قوی و کارآمد، اظهار نمود : باید شرایطی فراهم شود تا افراد شایسته و متخصص با رای و اعتماد ملت وارد مجلس شوند که این می‌تواند مجلس را تقویت و در راس امور قرار بدهد.

استاندار فارس نیز در این دیدار بر نقش موثر تشکل‌های مردمی جهت تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید نمود و اطمینان داد: مجریان انتخابات امین و امانت‌دار مردم عزیز استان هستند و در صورت مشاهده هر گونه جانبداری یا تخلف با افراد خاطی برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

همچنین در ادامه محمدهادی ایمانیه، توسعه اقتصاد استان از طریق حمایت از فعالان اقتصادی و کارآفرینان و نوآوران به ویژه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و گردشگری سلامت را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

/پایان متن/