علیرضا سامری سرپرست فرماندار سپیدان در دیدار با رئیس و کارکنان آبفای شهرستان بر لزوم تعویض شبکه فرسوده توزیع آب در شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت:تلاش خواهیم کرد اعتبار ویژه ای برای این موضوع اختصاص داده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی فرمانداری سپیدان ،در  ادامه دیدارهای دستگاههای مختلف با سرپرست جدید فرمانداری سپیدان، بختیاری رئیس اداره آبفای شهرستان به اتقاق تعدادی از کارکنان این مجموعه با علیرضا سامری سرپرست فرمانداری شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست فرمانداری سپیدان در این دیدار با   اشاره به اهمیت بحث خشکسالی و کم آبی در کشور،اظهارداشت: متاسفانه در کشور ما با آب که از حیاتی ترین نیاز بشر محسوب می شود  به درستی برخورد نشده و اکنون کمبود آب در نقاط مختلف کشور مشهود است که این موضاعات بخشی به عدم نظارت و توزیع نامناسب ،بخشی زیرساختی و بخشی نیز  مصارف غیر اصولی برمی گردد.

علیرضا سامری در ادامه افزود: شهرستان سپیدان نیز در سال های اخیر با کاهش منابع روبه رو شده چراکه بخش قابل توجه ای از آب شرب مصرفی در جایی جز مصارف خانگی استفاده شده که این موضوع نیازمند بررسی ویژه و اقدام مناسب است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سپیدان در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم تعویض شبکه فرسوده توزیع آب در شهرستان تاکید کرد .

بختیاری رئیس آبفای شهرستان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب علیرضا سامری بعنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ،گزارشی از عملکرد این اداره ارئه کرد و خواستار حمایت ویژه فرماندر شهرستان در مسائل مربوط به آبرسانی در شهرستان شد.

/پایان متن/