رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به استفاده از ظرفیت بالای صادارت خدمات فنی مهندسی در سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین گفت: ارزآوری و اشتغال مهندسان خبره کشورمان از طریق ارتباطات عمرانی در کشور‌های دنیا زمینه افزایش ارتباطات سیاسی را نیز افزایش خواهد داد.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور‌های آمریکای لاتین و ظرفیت‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشور‌ها بیان کرد: ما ظرفیت‌هایی داریم که هم می‌توانیم آن‌ها را صادر کنیم و هم برای رشد اقتصادی کشور از آن‌ها استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: از نظر عمرانی دارای ظرفیت بالای صادارت خدمات فنی مهندسی هستیم، شرکت‌های خوب با توان مهندسی بالا داریم که می‌توانیم زمینه حضور آن‌ها را در همه شرکت‌های دنیا فراهم کنیم.

وی اظهارکرد: ارزآوری و اشتغال مهندسان خبره کشورمان از طریق ارتباطات عمرانی در کشور‌های دنیا زمینه افزایش ارتباطات سیاسی را نیز افزایش خواهد داد.

رضایی کوچی گفت: امیدواریم رئیس جمهور در سفر‌های خارجی زمینه حضور شرکت‌ها و توان مهندسی ما را در کشور‌های مختلف دنیا فراهم کند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز گذشته به دعوت رسمی همتای ونزوئلایی خود و به منظور ارتقای سطح روابط با کشور‌های دوست و همسو، در راس یک هیئت عالی‌رتبه عازم کاراکاس پایتخت ونزوئلا شد.

«نیکاراگوئه» و «کوبا» مقاصد بعدی سفر رسمی آیت‌الله رئیسی به منطقه آمریکای لاتین هستند.

/پایان متن/