انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی مدارس غیردولتی کشور در مجتمع غیردولتی شهید مهدوی شهر تهران برگزار گردید.

تهیه و تنظیم: سیدمحی‌الدین حسینی‌ارسنجانی// به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران مطالب مبسوطی در راستای اهداف مدارس غیر‌دولتی و مسائل مختلف کشور بیان نمود و پس از آن دکتر محمود زاده معاونت وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در تحقق اهداف مدارس غیردولتی سخنان مهمی ایراد و برنامه‌های سازمان مدارس غیردولتی را برای سال تحصیلی آینده و تحقق مواد قانونی اعلام نمود؛ سپس جناب دکتر غلامعلی حداد عادل عضو  شورای راهبردی و سیاستگزاری مدارس غیر دولتی کشور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای تاریخچه به وجود آمدن مدارس غیردولتی، مسائل و موارد مختلفی را بیان و در جهت تحقق بخشیدن مواد مغفول مانده در قانون تاسیس مدارس غیر دولتی، رهنمودهایی را به سمع حاضرین رسانید. پس از آن با حضور دکتر محمود زاده ریاست سازمان، دکتر صالح و دکتر فضلی و دکتر نیاز انتخابات هیات مدیره صندوق حمایت شورای هماهنگی مدارس غیردولتی به عمل آمد و در نتیجه آقایان حاج علی صنیعی به عنوان ریاست شورای هماهنگی مدارس غیر دولتی کشور از تهران، حاج محمدرضا اباذری به عنوان نایب رئیس شورای هماهنگی مدارس غیر دولتی کشور از مازندران و حاج اردشیر ندیمی به عنوان دبیر شورای هماهنگی مدارس غیردولتی کشور از گیلان انتخاب شدند.

همچنین در ادامه برای انتخاب نماینده شورای هماهنگی مدارس برای عضویت در شورای راهبردی و سیاستگزاری مجددا انتخابات به عمل آمد که آقایان اسدیان از مشهد مقدس و پدرام از آذربایجان شرقی انتخاب شدند. در پایان سه نفر جهت هیات مدیره صندوق حمایت توسعه مدارس غیردولتی از طریق انتخابات انتخاب شدند که شعبان صفری از خوزستان، فروتن پژوهی از کردستان و سرکار خانم سیده فاطمه فال اسیری از شیراز انتخاب گردیدند.

به گزارش رسانه خبری تحلیلی عصر کار، بیمه کارکنان، سامانه شهریه، عدم رشد شهریه با تورم، مواد قانونی اجرا نشده، موارد نوسازی و… از جمله موارد مهمی بود که با حضور معاونت وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر شد. گفتنی است سرکار خانم سیده فاطمه فال‌اسیری ریاست شورای هماهنگی موسسین مدارس غیر دولتی استان فارس (مدیر و موسس مجتمع آموزشی غیردولتی فرشتگان شیراز) به عنوان هفت عضو اصلی در انتخابات شورای کشوری با سمت عضو هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی انتخاب شد که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی وی در این سمت دارد. امیدواریم با تعهد و کارآمدی که در روحیه کاری این فعال آموزشی دیده میشود شاهد اتفاقات خوب در این حوزه و در راستای حمایت از موسسین مدارس غیردولتی باشیم.

همچنین برای اولین باراست که استان فارس صاحب جایگاه تصمیم‌گیری در یکی از مهم‌ترین مراجع تصمیم‌گيری صندوق حمایت از موسسین مدارس غیردولتی شده و تنها بانوی عضو اصلی صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی کشور نیز از استان فارس انتخاب شده که جای تبریک دارد.

/پایان متن/