رضا محمدیان در نطق پیش از دستور خود در صح علنی شورا خطاب به شهردار و اعضای شوراشهر شیراز گفت: بنده هم تذکر جدی می‌دهم و هم خواهش می‌کنم عزمتان را جزم کنید پروژه‌های بزرگ جدید در همین سال اول آغاز گردد تا امیدی به تحول در این دوره از شورا و شهرداری داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از روابط عمومی شورای شهر، رضا محمدیان در نطق پیش از دستور خود در صح علنی شورا خطاب به شهردار و اعضای شوراشهر شیراز گفت: بنده هم تذکر جدی می‌دهم و هم خواهش می‌کنم عزمتان را جزم کنید پروژه‌های بزرگ جدید در همین سال اول آغاز گردد تا امیدی به تحول در این دوره از شورا و شهرداری داشته باشیم.

وی بیان داشت: فصل بررسی و تایید بودجه فرا رسیده و تمام عزیزان مشغول بررسی بودجه اعلامی شهرداری هستند؛ ضمن تشکر از زحمات همگی تاکید می‌کنم بودجه‌بندی یکی از اصلی‌ترین وظایف شورا و در واقع سیاست‌گذاری و برنامه‌بندی اصلی سال آینده است که می‌بایست در آن به تمام ابعاد مختلف و مورد نیاز شهر با رعایت صرفه و صلاح و دقت لازم و اولویت‌بندی دقیق ضمن تعریف پروژه‌های کلان و زیرساختی و توسعه‌ای شهر در کنار ریزپروژه‌های اجرایی دقت نمود.

محمدیان ابراز کرد: جای تاسف دارد که کمتر از ۱۵ درصد از بودجه اعلامی به پروژه‌های بزرگ اختصاص داده شده و درصد زیادی به ریزپروژه‌ها و بالغ بر ۳۰ درصد به هزینه‌های جاری، که نشان دهنده این است که آنچنان عزمی بر تعریف و آغاز پروژه‌های عمرانی بزرگ جدید و زیرساختی شهر نیست.

وی عنوان کرد: جناب شهردار محترم و اعضای محترم شورا تمام زحمات و ادعاهای شما آن وقت ماندگار خواهد بود که پروژه‌هایی که موجب تقویت زیرساخت و توسعه شهر در زمینه‌های مختلف حمل و نقل – عمران و راه‌ها و تقاطع‌ها و پارک‌ها و توسعه قابل توجه فضای سبز و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی و گردشگری شهر و ساختمان‌های خدمات‌رسان و دیگر موارد لازم می‌شود، مورد توجه قرار گیرد.

محمدیان اضافه کرد: بنده هم تذکر جدی می‌دهم و هم خواهش می‌کنم عزمتان را جزم کنید پروژه‌های بزرگ در همین سال اول آغاز گردد تا امیدی به تحول در این دوره از شورا و شهرداری داشته باشیم که قطعا اگر چنین شود مردم با کمال شهر شیراز نیز قدردان خواهند بود.

 

/پایان متن/