مسعود پزشکیان کاندید انتخابات ریاست جمهوری با حضو در ورزشگاه دستغیب شیراز در میان مردم شیراز و طرفداران خود سخنرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، پزشکیان در اجتماع مردمی طرفدارانش در شیراز گفت: من از این همه شور وشوق مردم شرمنده هستم ، من هم یکی مثل شما هستم  و قرعه به نام من خورده است تا در انتخابات شرکت کنم و صدای شما و گوش شنوای شما باشم.

وی افزود: به شما قول می دهم به فکر زنان، دختران ،دانشجویان و مردم باشم  و به فکر کشاورزان، اقوام و طوایف باشم و به فکرتان خواهم بود.

پزشکیان با اشاره به اینکه در پیشگاه شما قول می دهم که به هیچ وجه زیربار حرف زور نخواهم رفت و تبعیض و بی عدالتی را نمی پذیرم ، تصریح کرد: شیراز و استان فارس زمانی محل امپراطوری در دنیا قدیم بود و  شما میراث دار فرهنگ عظیم کوروش هستید ، ما آمده ایم و می توانیم تمام مشکلات را دست به دست هم حل کنیم؛ ما با شما و مردم هستیم و هیچ مانعی نمی تواند آن را خراب کند .

وی گفت: ما به خودمان، مردم اقوام و مشاهیر باور داریم و جوانان ما نسل جدید ما باید به گذشته خود افتخار کرده و آینده را با پشتوانه ای قوی که از امپراطوری قوی داریم، بسازیم.

پزشکیان افزود: در مناظره یکی از آقایان گفت «من نمی گذارم رئیس جمهور شوی» و به او گفتم که مردم هستند که انتخاب می کنند وشما کاره ای نیستی ،من به پشتوانه مردم و شما در مقابل این زور گویی ها می ایستم.

وی خاطرنشان کرد: قول می دهم صدای آنهایی باشم که در این مملکت کسی صداهای انها را نمی شود صدای مظلومان، دور افتادگان ،صدای روستایی ها، ایلات و قشقاییان خواهم بود.

وی افزود: امید است روز ۸ تیرماه با پیروزی در صحنه بتوانیم جشن بگیریم.

معاون امور استان های ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان و استاندار اسبق فارس نیز گفت: به عنوان خدمتگزار سابق مردم از همه سپاسگزام که با مسئولیت پذیری این چنین در این امر مهم و سرنوشت ساز حضور دارید.

سید محمدعلی افشانی بیان کرد: لازم است همچنان شهر به شهر، روستا به روستا، خانه به خانه و نفر به نفر تا پیروزی دکتر پزشکیان ادامه دهید.

وی افزود: در عصر و زمانه ای چنین سیاستمداری کیمیا زمانه است و دکتر پزشکیان سیساتمداری راستگو و عدالت خواه هست.

افشانی افزود: لازم است از برادر عزیزم دکتر سید عبدالرزاق موسوی و سایر روسای ستادها در استان و شهرستان ها صمیمانه تشکر  کنم و تمام احزاب و استانداران سابق و مردم شریف که چنین در صحنه حضور دارند قدردانی می کنم.

/پایان متن/