مسعود پزشکیان از نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، شنبه ۲ تیر به شیراز سفر می‌کند.

سیدعبدالرزاق موسوی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: دکتر پزشکیان روز شنبه دوم تیرماه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در محل ورزشگاه شهید دستغیب واقع در دروازه کازرون سخنرانی خواهد کرد.

 

رئیس ستاد انتخاباتی انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس با دعوت از شهروندان استان فارسی برای شرکت در این مراسم اظهار کرد: با توجه به محدودیت زمان و کوتاه بودن طول سفر، دکتر پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با سفر به شهر شیراز ضمن زیارت حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ (ع)، در ورزشگاه شهید دستغیب واقع در دروازه کازرون با مردم استان فارس سخن خواهد گفت و برنامه‌های خود را تشریح می‌کند.

موسوی ادامه داد: اقشار و گروه‌های مختلف مردمی از جمله جوانان، بانوان، فرهنگیان، وکلا، جامعه درمان و پزشکان، هنرمندان، کارگران، صنعتگران، ورزشکاران و دانشجویان و دیگر اقشار در این مراسم حضور خواهند یافت.

او افزود: پیش بینی می‌کنیم که استقبال ویژه‌ای در شان مهمان‌نوازی مردم فارس در شیراز از آقای پزشکیان صورت بگیرد.

رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان فارس ادامه داد: به منظور استقبال از دکتر پزشکیان کمیته‌ای مردمی زیر نظر ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان شکل گرفته و گروه‌های مختلف در حال تدارک مقدمات برنامه هستند.

او از همه شهروندان استان فارس به ویژه مردم مهمان نواز شیراز دعوت کرد با حضور گسترده خود فصل جدیدی را در انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر رقم بزنند.

همچنین ستاد ایلات و اقوام این نامزد انتخاباتی از طرفداران خواست تا با حضور گسترده در این مراسم نیز استقبال خوبی از نامزد ریاست جمهوری داشته باشند.

/پایان متن/