افسانه خواست‌خدایی، ناظر شورای اسلامی در منطقه پنج در آیین افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های این منطقه شامل فرهنگسرا و سرای مطالعه مرحوم رضا مسعودی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، بازسازی و بهسازی بوستان شهدا با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان و بازسازی میدان ۱۲ فروردین با اعتبار ۳ میلیارد تومان اظهار کرد: منطقه پنج در سه سال گذشته قطب عمرانی پروژه‌های شاخص شهرداری بوده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در سطح این منطقه به همت خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی پرسنل و مرحوم مسعودی شهردار فقید پروژه های متعددی افتتاح و اجرای ۱۲۰ پروژه آغاز شده که هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی غالب این پروژه‌ها چشمگیر است.

وی افزود: مرحوم مسعودی یک مدیر تراز انقلابی بود و در اذهان باقی خواهد ماند، چراکه ایشان شاخصه تخصص ،تجربه ،فساد ستیزی ،مردمی بودن تعهد جزو مدیر برتر شهرداری بودند و نام ایشان در اذهان باقی خواهد ماند.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری منطقه ۵ شیراز ادامه داد: خدمت صادقانه‌ای که مرحوم مسعودی به این شهر داشتند در اذهان باقی می‌ماند و اثری که وی در مجموعه شهرداری به یادگار گذاشت اثر فاخری است و خدمات ایشان که با همکاری نیروهای شهرداری منطقه پنج آغاز گردیده باید در راستای خدمت صادقانه به شهروندان با صلابت و جدیت ادامه یابد.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: منطقه پنج شهرداری علاوه بر پیشرفت عمرانی و خدمات شهری که در سه سال گذشته بسیار چشمگیر بوده است، با همت روحیه مبارزه با فساد پرسنل منطقه علی الخصوص مرحوم مسعودی و معاونین ایشان ، از گسترش تخلفات و روند ساخت‌وساز غیرمجاز در مناطق پرخطر جلوگیری جدی شد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز همچنین بیان کرد:نسبت به سال گذشته،با سیاستگذاری در شورا،بودجه و اعتبار پروژه های منطقه دو برابر گردیده است و منطقه پنج شهرداری شیراز به جهت تعدد پروژه ها در حال حاضر قطب عمرانی و ورزشی در شهرداری است.

وی با بیان اینکه منطقه پنج یکی از مناطقی بود که در سال‌های نه چندان دور، در حوزه خدمات شهری و عمرانی کم توجهی بسیاری دیده است، افزود: طی سه سال گذشته سعی نمودیم با سیاست‌گذاری در شورا و تکلیف برای شهرداری اجرای عدالت در توزیع متوازن خدمات شهری صورت گیرد که بحمدالله در یک ریل و هدف گذاری روبه‌رشد و مطلوب منطقه در حال پیشرفت است، وی اظهار امیدواری کرد: اتفاقات بسیار خوب دیگری به نفع شهروندان در حال سیاستگذاری و اجراست.
/پایان متن/