گزارش اختصاصی عصر کار از شروع فرآیند اجرایی انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان با تشکیل هیات نظارت راه و شهرسازی فارس تا شکل‌گیری پیمان و تبلیغات جامعه مهندسی که نتیجه آن در روز رای‎‌گیری این قشر حرفه‌ای می‌تواند زمینه‌ای برای تحول در شیوه مدیریتی اعتباربخشی در بخش خدمات صنعت ساختمان و حوزه عمرانی بشود؛ انتخاباتی که شعار تحول و کارآمدی در هر دوره آن مطرح می‌شود اما در طول فرآیند مدیریتی تنها شاهد تحقق بخشی از وعده‌ها بوده‌ایم و این می‌تواند بهانه‌ای برای انتخاب آگاهانه نامزدهای اصلح برای خدمت‌گزاری به جامعه مهندسی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان فارس، در راستاي برگزاري انتخابات اعضاي هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استانها در سال ١٤٠٣ و بر اساس جدول زمانبندي اولين جلسه هيئت نظارت تشكيل و صدور احكام انجام پذيرفت.
گفتني است بر اساس احكام صادر شده ناصر رضايي سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان فارس به عنوان ريس دستگاه نظارت ،عليرضا مصاحب فرد سرپرست معاونت مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي، مهدي مرادي كيا ريس اداره حراست اداره كل راه و شهرسازي و محمد حسين تلاشان ريس اداره نظام مهندسي مقررات ملي وكنترل ساختمان به عنوان اعضاي هيئت نظارت معرفي شدند.
همچنين اكبر حقيقي نيك حقوقدان شوراي انتظامي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان فارس و حسن شباني مدير كل راه و شهرسازي لارستان به عنوان ديگر اعضاي هيئت نظارت بر انتخابات دهمين دوره هيئت مديره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس مشخص گرديدند.
در ادامه جلسه در خصوص روند اجراي انتخابات هماهنگي هاي لازم صورت پذيرفت.

به گزارش اختصاصی عصر کار دهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره این سازمان در حالی برگزار می‌شود که در دوره پیش با اخذ رای الکترونیکی به میزان قابل توجهی مشارکت در انتخاب اعضاء افزایش پیدا کرد که منتج به ورود چهره‌های جدید به ترکیب ۱۵ نفره این مجموعه شد.

در همین راستا پیش‌بینی می‌شود جامعه مهندسی در انتخابات پیش‌رو هم به دلیل انتظارات متفاوتی که در زمینه‌های مختلف تخصصی و صنفی برای آن‌ها در طول مدت ۳ سال دوره نمایندگی هیات‌مدیره به طور طبیعی نیز مانند ادوار گذشته ایجاد شده است زمینه‌ساز افزایش بار مسئولیت و تعهد نامزدهای جدید و شکل‌گیری رقابت‌های جدی‌تری بشود.

/پایان متن/

/پایان متن/