حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم موسوی در چهارمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس با بیان اینکه مردم قدردان خدمات مدیریت شهری شیراز خواهند بود، گفت: کلان‌شهر شیراز در حال حاضر یک کارگاه شهرسازی شده است و همه در حال کار و فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، ایستگاه آزادی فاز دوم خط ۲ مترو شیراز مقصد چهارمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس بود که با حضور تعدادی از مدیران و مسئولین استانی و شهری از روند اجرایی پروژه بازدید شد.

کلان‌شهر شیراز در حال حاضر یک کارگاه شهرسازی شده است

رئیس‌کل دادگستری استان فارس در این بازدید از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در انتخاب شهردار نمونه و پرتلاش قدردانی و اظهار کرد: در بازدید از پروژه‌ها همواره این موضوع را در پیشگاه خداوند شاکر هستیم که در جای‌جای شهر حیات جاری است و در نقاط مختلف شهر اقدامات عمرانی در حال اجراست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم موسوی گفت: کار و تلاش در پروژه‌های شهری به‌صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: تا تابستان آینده ثمره این اقدامات را به‌ویژه تا اطراف حرمین مطهر شاهد باشیم.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس ادامه داد: ایستگاه آزادی یکی از مکان‌هایی بود که با مشکلاتی مواجه بود اما با همکاری شهرداری شیراز و ورود دادگستری کل استان فارس، مشکلات رفع شد و در حال حاضر شاهد اجرای یک کار بزرگ در این مکان هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی با بیان اینکه مردم قدردان خدمات شهرداری شیراز خواهند بود، گفت: کلان‌شهر شیراز در حال حاضر یک کارگاه شهرسازی شده است و همه در حال کار و فعالیت هستند و امید است این اقدامات همواره مستدام باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نظارت شورای اسلامی شهر بسیار ملموس است، تصریح کرد: مردم‌داری و توجه به مردم یکی از نقاط برجسته رئیس و اعضای شورای شهر شیراز است و با ارتباط قوی که این مجموعه با مردم دارد توجه به نقاط محروم یکی از شاخصه‌های شورای ششم است که برای ما چشمگیر و ملموس است.

نظارت قوی یکی از شاخصه‌های شورای ششم است

رئیس شورای قضایی فارس تأکید کرد: نظارت قوی یکی از شاخصه‌های شورای ششم است و این موضوع از نقاط برجسته شورای اسلامی شهر در دوره ششم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی همچنین گفت: اصحاب رسانه، مطالبه گران و مدافعان حقوق عامه در استان هستند و همیشه کوچک‌ترین نقص را اعلام می‌کنند تا مسائل برطرف شود، پس بابیان نقد سازنده و صحیح باید تا جایی که شهر امکانات دارد و می‌شود برای شهر کار انجام داد و اقدامات را پیگیری کرد.

/پایان متن/