مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس در بازديد ميدانی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان فيروزآباد، ضمن بررسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، مسائل و مشكلات زيرساختی را بررسی كرد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بيان اينكه در شهرستان فيروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، ميمند و ناحيه جایدشت ايجاد شده است گفت: در مجموع در اين اين شهرک‌ها و نواحي صنعتي تعداد ۱۸۲ قرارداد با سرمايه گذاران منعقد شده است.

سيد مسعود عظيمي با بيان اينكه هم اكنون شهرک‌هاي صنعتي روزبدان و ميمند فعال و آماده جذب سرمايه گذار است گفت: فعال سازي ناحيه صنعتي جايدشت نيز در برنامه قرار خواهد گرفت.

وي افزود: ۵۵ واحد توليدی و صنعتي بهره بردار با اشتغال ۴۶۰نفر نيز در شهرك هاي صنعتي فيروزآباد مشغول فعاليت هستند.

عظيمي با بيان اينكه شهرستان فيروزآباد به علت موقعيت جغرافيايي و قرارگيري در مسير محور مواصلاتي استان با پارس جنوبي از ظرفيت هاي مناسبي براي سرمايه گذاري برخوردار است گفت:توسعه اراضي شهرك هاي صنعتي اين منطقه با هدف بسترسازي براي استقرار صنايع در برنامه قرار دارد.

وي با اشاره به اينكه در راستاي تكميل زيرساخت‌ها، ۵پروژه با اعتبار ۱۰ميليارد تومان در يك سال گذشته در شهرك هاي صنعتي روزبدان و ميمند انجام يا درحال انجام است، گفت: اين طرح ها شامل تكميل شبكه داخلي آب و فاضلاب و جدول‌گذاري و زيرسازي معابر در شهرک روزبدان و طرح هاي تكميل زيرسازي و شبكه داخلي آب در شهرك صنعتي ميمند است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با اشاره به اينكه واحدهاي صنعتي بزرگي در شهرك صنعتي ميمند در مرحله استقرار هستند و اين شهرك صنعتي افق درخشاني براي توسعه و تبديل شدن بعنوان يك قطب صنعتي دارد گفت: از واحدهاي صنعتي مطرحي كه هم اكنون مراحل پاياني ساخت و ساز را طي مي كند ، دو واحد صنعتي توليد روغن پايه با سرمايه گذاري ۱۰۰ميليارد تومان و اشتغال ۶۰نفر انجام است كه نيمه نخست امسال به بهره برداري مي رسد.

/پایان متن/