معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با هیأت‌همراه و جمعی از مسئولان جهرم از شهرک صنعتی واقع در بخش کردیان این شهرستان در راستای طرح آبادانی و پیشرفت منطومه‌های روستایی طی یک بازديد در جریان فرآیند پیشرفت این طرح ملی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، مسعود صف‌شکن ضمن بازديد از فعاليت‌های عمرانی در شهرستان جهرم به همراه احمد دلشاد مدیر بنياد مسکن شهرستان، رییس طرح منظومه‌هاي روستايي و مشاور طرح و راهبر استانی از زیرساخت‌های توسعه منظومه‌های روستایی بازدید نمودند.

در این بازدید، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن فارس اجرای طرح منظومه‌های روستایی را زمینه‌ساز توسعه دوچندان شهرستان جهرم، افزایش اشتغال و کاهش بیکاری و افزایش انگیزه ماندگاری در این مناطق دانست.

احمد دلشاد، مدیر بنیاد مسکن شهرستان جهرم نیز با ارائه گزارشی از پیشرفت‌های توسعه روستایی در این شهرستان، تشکیل پرونده و معرفی ۲۶۰ فقره تسهیلات ۳۵۰۰ میلیون ریالی کم بهره با بازپرداخت ۲۰ ساله با عنوان طرح ویژه بهسازی مسکن روستائی با اعتبار کل ۹۱۰ هزار میلیون ریال، پرداخت ۲۳۳ فقره تسهیلات متمم طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی با اعتبار کل ۳۴۹ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و پرداخت ۱۵ فقره تسهیلات کم بهره با عنوان تفاهم نامه احداث مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را از عملکردهای شاخص در این شهرستان دانست.

دلشاد همچنین پرداخت ۱۳ فقره تسهیلات کم بهره با عنوان تفاهم‌نامه احداث مسکن مددجویان بهزیستی، پرداخت ۲۶ فقره تسهیلات احداثی و تعمیری حوادث با اعتبار کل ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال و پرداخت ۶۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه جهت تکمیل واحد مسکونی روستایی با اعتبار ۱۸ هزار و ۱۷۵ میلیون ریال از دیگر کارکردهای بنیاد مسکن در این شهرستان عنوان کرد.

/پایان متن/